tirsdag 3. juli 2007

Brudgomklær

Da har Kjartan vært og kjøpt klær til bryllupet. Jeg satt inne på et annet rom (uten dør mellom da) og prøvde sko.Han var fornøyd. Min mor, som var med han, synes også han var veldig fin. Og alle tre ekspiditrisene var enige om at det var klærne for han. De matchet visst brudekjolen godt. Nå er jeg kjempespent. Han forsnakket seg litt da. Jeg spurte om han hadde kjøpt alt nå. Da sa han at han måtte i en skobutikk og kjøpe sko. Da jeg spurte hvorfor sa han at de bare hadde svarte sko og det kunne ikke han bruke til klærne. Så da vet jeg at han ikke skal ha svarte klær i hvert fall. Ååååå jeg er så nysgjerrig!! Klærne skal henge hos foreldrene mine. Jeg vet søren meg ikke om jeg hadde klart å holde meg om posen hadde hengt her hjemme. Tror det skal bli ekstra fint å gå inn kirken når vi ser hverandre i finstasen for første gang. Nå har vi forresten valgt "brudemarj fra øre" som inngangsmarsj. Selv om den ikke er fullt så mektig som den vanlige, så blir det flott med den fine melodien, med trompet og orgel.

Vet dere om det er vanlig med strømpebånd her i Norge? Så de solgte det i butikken. Og har sett det på en del bilder.

Det nærmer seg!....Altfor fort!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Var ikke denne brudekjolen fin? Hehe

http://youtube.com/watch?v=4Ot55rjfano&mode=related&search=

LuckyTone sa...

Så spennende da!! Blir sikkert kjempe kjekt å se han når du kommer inn kirkedørene!!!

Ja. Den kjolen var jo kjempe fin"glis" Er det en slik du skal ha:):):):

Strømpebånd, tror det er ganske vanlig å ha det... Jeg hadde ikke, for da ville det synes gjennom kjolen. Hadde jeg hatt stor fluffy kjole, hadde jeg nok hatt ett på meg ja:)

Unknown sa...

Ja, det er akkurat en sånn kjole:)

Får kjøpe et slik strømpebånd da. Det må jo være "riktig" når hun fotografen tar bilder av alt mulig.