mandag 9. juli 2007

.

Jeg er jo helt tullerusk Tone. Så bare at der var det to tvillinggutter og tenkte at de sikkert var på alder med mine. Og så ser jeg om det er noen fra DobbelGlede, og prøver å se om det er noe kjent med moren (deg). Nei hun har jeg ikke sett før!!!! Skjønner du?! Helt bortreist. Men jeg så deg bare fra siden litt bakfra da. Og så ser jeg faren, han var det noe kjent med. Er det?... Kan det være tone og mannen? Javisst. Da tok dere varene og gikk.
Vi hadde også tenkt å gå på kaféen, men snudde raskt da vi så køen. Til og med Kjetil ville ikke gå inn da han så mengden av folk, selv om han hadde veldig lyst på pommes frites.

Til dere andre, vi stod på ikea i hver sin kø rett ved siden hverandre:D Jeg hadde stått ganske lenge i den køen og, det hadde sikkert dere også for det var jo helt villt med folk.

Var forresten en del tvillinger der i dag!

2 kommentarer:

LuckyTone sa...

"SMIL"
Vi stod en stund der ja. "nikke"
Såg ikke dere jeg:(
Jeg var så sulten og hadde gledet meg til å spise på ikea, men den gang ei!!!!!
Vi fortet oss hjem når vi hadde betalt, med skrikenda mage på mammaen:) Guttene var happy de:)

Jeg har forresten ikke reist til Voss i dag. Vi reiser en annen dag, men vet ikke når.
Kan godt treffes på augustin en dag. Det hadde vært kjempe kjekt.
Kanskje på torsdag, fredag?????
Kan du Elisabeth? Kan du Magnhild?

Eva sa...

Knis... Sånn kan det gå!