søndag 4. februar 2007

Dåpen vår


Bordekkinga mi.. Har pønska mange nattetimer med amming på dette..
Rullene er to sanger (grønnsaksspisesang og so ro lille mann) og et ark med bilde ett dikt og oppgaver til hver enkelt..
Det falt veldig i smak! Spesielt morro til fadderen som skal lære de brudevals....

Nedenom ser dere bordkorta.. Kjempefornøyd! De er laminerte, så alle kan ta de med seg og bevare de..



Her er alle fadderne og littt barn..
Pappan min bærer Konrad i blått. Pappaen til Ronny bærer Tønnes.


God gutta mine!


Det finns nok bedre bilder av oss.. Men det er så vanskelig å se på de små bildene..


Dagen gikk alldeles knirkefritt!! Er stålende fornøyd. Bare blide fjes hele dagen!
Mat var det rikelig av, så vi må ha attpålag i mårga. Mest venner da..
Eneste skår i gleden var at ene søstra mi og yngstejenta ikke kunne komme.
Ho var innlagt med RS virus forrige veke....

Nå skal jeg rydde plass i hodet mitt til andre ting enn bordekking og matlaging!!
Så skal jeg kose meg med gutta mine! De vokser jo så fort at nå må jeg ta vare på tida..

Tusen takk for sms Livø!

Kos fra Konrad, Tønnes og Eva!!!!
 

3 kommentarer:

Livø sa...

Så koselig lesning! Og så flotte bilder! Skikkelig moro med blå og grønn sløyfe!
Flotte bord også! Jeg blir som alltid imponert...vi gjorde jo minimalt selv! Du er så definitivt en driftig dame!
Klem!

Unknown sa...

Gøy med laminerte bordkort med bilder på! Det skal jeg huske. Og så utrolig artig med brudevals som oppgave!!:D

Fine bilder og skjønne gutter!

LuckyTone sa...

Så kjekt å lese og se. Flotte bilder, flott bord og kjekkebordkort:) Du er flink asså!