lørdag 10. februar 2007

Nam nam..

Sitter her alene og koser meg med elgkjøtt.. Klokka 23.45...
Sambo er på elgfest. Årlig ting for hele jaktlaget med fruer.. Jeg holdt meg hjemme i år.
Tror dere ikke mannen sendte ei frue hjem til meg med mat...! Så nå sitter jeg her å gasser meg.
Mannen kommer nok ikke hjem på en stund kan jeg tenke meg. 
Storebror hjelpe til med legginga i kveld. Han var oppe for å se mgp..
Han er jo kjempeflink. Skifta på bleie og pysj. Og ga flaske etter amminga.

Vi har også vært på kontroll denne uka. 
Konrad veide 6200g og 61.5 cm
Tønnes veide 5940g og 60.5 cm
De vokser veldig fint begge to.

Gutta fikk vaksine denne gangen (3mnd..) Ikke spesielt morro mente de!
Småsutring resten av dagen.. og om natta blei begge to snørrete.
Vet ikke om det skyldtes vaksina eller om det var kulda som tok de..  !10-15 minus her denne uka.. Brrrrr. Puppene mine likte det heller ikke.  Kjente stikkinger en dag, 
men det gikk over når kvikksølvet kraup oppover igjen.. 

Babysvømminga vart droppa denne uka.. Hadde ikke lyst til å dra forkjølte nybada unger ut i 10 minusgrader.
Gutta stortrives i bassenget! Bare store smil å se når de kommer i vannet! Artig er det.

Har foressten fått morsdagsgave i dag...: Fikk nyvaska bad..!

Ha en fin morsdag jenter!!!
Klemzzz:-)

2 kommentarer:

LuckyTone sa...

Så kos at mannen sendte en hjem med mat til deg. Snill mann!:)
Flotte tall på guttene! Løye hvor fort de vokser.

GRATULERER MED MORSDAGEN TIL DEG OG ALLE DERE ANDRE OGSÅ. Kos å ha morsdag. Vi har hatt besøk av mamma og de, og den ene søsteren min m.fam. Kjempe kjekt.
Jeg har fått blomster(av mann og søster) og gave av pappaen min i dag. Så kjekt. :)Han hadde laget noe i tre(husker ikke hva det heter) og brent inn; Til tone på sin første morsdag:)

I dag har vi vært ute i solen og akt og drukket sjokolade, og tatt middag og kaffi etterpå. Har hatt en helt super dag. Nå nærmer klokken seg 21.30 og det er stille i huset. Hærlig!
Klem fra Tone.

Unknown sa...

Så snill mann du har:)