onsdag 14. februar 2007

Sjalusi

Har tvillingene deres begynt å bli sjalu? Det har mine! Leo tåler ikke at jeg holder på Eskil. Da blir han dønn alvorlig og strekker armer mot meg. Så lenge jeg holder på Eskil får jeg ikke Leo til å smile uansett hvor mye jeg tuller med han. Legger jeg Eskil ned og begynner å tulle så er smilet der med en gang. Eskil har også reagert et par ganger, men ikke så ofte som Leo. Eskil kan gjerne begynne å grine hvis jeg holder på en annen sin baby. Visste ikke at det begynte så tidlig. Det skal nok ikke bli lett seinere når de blir litt mer krevende. De lærer seg hvertfall å vente på tur.

3 kommentarer:

Cecilie sa...

Tenkte faktisk på det her om dagen om de kanskje hadde begynt å bli litt sjalu. Merker det noen ganger, kanskje (ikke så tydelig som deg), men stort sett går det greit.

Blir spennende å se hvordan det blir fremover.

Livø sa...

Vi merker godt lange blikk fra begge to nå.... Birgitte har jo vært uten oss nesten hele uken og viser tydelig at hun synes det er urettferdig når vi bærer rundt på Askil. Askil synes nok også det er utrettferdig hvis vi bærer på Birgitte....han har jo blitt skikkelig mammadalt den siste tiden!

LuckyTone sa...

Jeg har ikke merket noe særlig til sjalusi enda. Men det kommer vel...(får ikke håpe det:))
De følger alltid med på hva jeg gjør, når jeg går forbi de ser de håpefullt opp på meg og sier "Please ta meg opp da":)og strekker armene opp... Så synker armene oppgitt ned igjen når jeg tramper forbi:):)