fredag 16. februar 2007

Snudd seg!

I dag har gutta mine snudd seg fra ryggen til magen på egenhånd for første gang!!
Vi har gått å venta på Konrad, for han har nesten greidd det en stund.. Men, tror dere ikke Tønnes
kom han i forkjøpet....:-) Konrad ville ikke være noe dårligere, så innen en halvtime hadde han snudd seg og.. Selvfølgelig var jeg ute.. Så jeg fikk ikke sett det.. Hmm
Men er ikke mindre stolt av gutta mine for det.:-)

Vi har også vært på babysvømming i dag. Nå begynner gutta å få dreisen på dykkinga!
Starter lukkinga når jeg har tellt til 2.. Vi fikk også tatt noen flotte undervannsbilder. Instruktøren tar masse bilder, som vi får ved endt kurs..:-) Det er så gøy!

God helg jenter!

3 kommentarer:

Cecilie sa...

Så flinke gutter du har!! Nå går det slag i slag fremover og snart er de både høyt og lavt på en gang ;)

Det er nok ikke lenge til mine snur seg fra rygg til mage, heller. Tydeligvis enklere for de å snu seg fra mage til rygg - det har de gjort en stund. Akkurat det samme begynte storesøster med også.

Livø sa...

Så moro at de snur seg! gleder meg til Askil og Birgitte viser slike tegn.... Askil har desverre blitt litt mindre flink enn han var for en uke siden. Birgitte "leker" veldig godt i sideleie og har nok ikke lenge igjen før vendinger går kontrollert!
Vi har også tenkt tanken med å ta de med på babysvømming.... men slik omstendighetene har vært nå vet vi ikke når de er klare for det igjen!

LuckyTone sa...

Så flinke. Morsomt når de gjør slike bragder på samme dag.
Gabriel snur seg HELE tiden, mens Isak er litt mer treg. Han har bare gjort det ett par ganger.

Så kjekt med babysvømming! Jeg bader mine ofte i badekaret, da er det litt større plass. Jeg blåser de i fjeset og kaster masse vann:) De liker det!