onsdag 28. februar 2007

Noen bilder..


Her er mine søte små...
Sukk.. de er jo til å spise opp...:-)

Her har vi en tulle stund på gulvet.
Gutta skratter og ler av den minste lille ting!

Vi har så langt holdt oss friske og raske.. Og da får jeg virkelig nyte gutta mine.
Koser meg masse for tida.
Konrad og Tønnes er mer våkne om dagene nå. Så nå er vi inne og leker oss 
mest på dagtid. Heldigvis sover de veldig godt på natta.
Fra ca 21, tar de opp for pupping halv seks, så sover de til jeg vekker de i ni tida.
Klager ikke over tilværelsen jeg..:-)

3 kommentarer:

LuckyTone sa...

Så søte "Hjerte""Hjerte".

Det er så kjekt når de ligger på gulvet og leker og ler. Blir spennende når de skal krabbe rundt og plukke på alt mulig:)

Cecilie sa...

Moro å se flere bilder av barna!

Så skjønne de er, Eva! Ser ut som noen skikkelige storsjarmører :)

Ja, tenk når de begynner å krabbe! Da blir det hektiske dager, jenter - he, he.

Livø sa...

Så flotte bilder, må bare slenge meg med i rekken av de som synes det er topp med bilder!