fredag 16. februar 2007

Passe irritert

Sendte bilen på verksted for service ++,på Algaard i arna og hentet den igjen med beskjed om å gå på verkstedet som ligger i åsane for etterfylling av noen greier. Det var en enkel og rask sak visstnok. Jeg ringer Åsane, der sier de at det var en omfattende sak, bilen må inn igjen og vi må betale dem for arbeidstimer +annet. Jeg ringte tilbake til arna, der snakker jeg med en mann som synes det var rart at jeg hadde blitt henvist til et annet verksted og at de ikke hadde tatt det der. Han visste ikke hvorfor. Hører han spør en i bakgrunnen. Da hører jeg en svare: "For å være ærlig har jeg aldri gjort det før", "har ikke peiling hvordan jeg skal gjøre det". Mannen svarer meg videre at "vi hadde ikke utstyr til å utføre det". Jeg er aleine med ungene nesten hele tiden, det er en bragd å komme seg avgårde og levere fra seg og være uten bil. For å ikke snakke om pengene vi taper. Sist gang hadde jeg barnepass. Nå er jeg litt sint ja. Ga også uttrykk for det i telefonen. Jeg føler jeg har rett til å bli sint her.

......der fikk jeg telefon fra Åsane. Han hadde snakket med Arna, vi skulle få 400 kr i kompensasjon. Det er nå noe.


En liten utblåsning fra meg, trengte det:)

5 kommentarer:

Magnhild sa...

er det virkelig mulig!?!?
Jeg har bare gode erfaringer med Algaard, synd det skulle være sånt tull for dere!!!

Jeg hadde vært skikkelig streng og sagt at jeg ikke ville betale for å få det fikset det som skulle fikses. Man forventer jo at ting skal gjøres på en plass.

vi måtte flytte litt rundt også, men det var fordi vi forlangte en omlakkering, og da måtte vi flytte til enten Åsane eller Arna. er ikke helt sikker.

Ønsker deg en god helg uansett jeg!

Unknown sa...

Noe ekstra måtte vi uansett betalt ute i arna for det var noe som var galt med dieseltilførselen.Måtte betalt for utstyr (væske eller filter eller hva de måtte gjort. Det var snakk om væske til et eller annet filter). Men nå må jo vi betale mer pga at de tar inn bilen og skal bruke tid kun på det. Da blir det nok masse betaling for arbeidstimene. Synes 400 kr var lite. Blir spennende å se hva de tar. Og det blir spennende å se om jeg flyr i taket;)

Unknown sa...

God helg til deg også forresten!!:)

Eva sa...

Grrrrr!!

Bare sett dem på plass...!

LuckyTone sa...

ÅÅHHH, det er sååå irriterende med slikt ekstra når det egentlig ikke er nødvengig!!!!
400 kr. Jippi..:o Et pittelite plaster på såret...hmmmm
Jeg hadde flydd i taket!!!:)Grrrr!!