lørdag 24. februar 2007

Hvordan gjør en det?

Nå skal jeg selge hardbaggene. Har en som er interessert som bor i Oslo. Hvordan gjør en det med betaling og slikt? Jeg vil jo ikke sende før jeg har fått betaling, og hun vil vel sikkert ikke betale før hun har fått baggene...Hmm Hvordan gjøres dette?
Hva tenker dere å ta betalt for baggene? Var det 1500 de kostet nye?

I dag skal vi på Askøy tur til søsteren min. Gleder meg, selv om jeg er en smule trøtt etter to netter meg lite søvn. Men, men nå merker jeg hvor godt det er når de sover hele natten:)

Livø: Lurer på hvor du har kjøpt den tøffe Askil genseren...

Ha en super helg jenter!
Stor klem fra meg.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du kan bestille postoppkrav. Da må kjøper betale for baggene når hun henter dem på posten. Det koster litt ekstra, husker ikke hvor mye. Står inne på posten sine sider.

Cecilie sa...

Jeg tror jeg hadde valgt å få pengene inn på kontoen før jeg sendte baggene avgårde.
Det at man ikke ser det man kjøper er jo noe av "risken" man tar når man handler på nett - hvis man da ikke bor i nærheten av hverandre da, selvfølgelig.

Jeg kommer til å niholde på baggene så lenge jeg kan - helt til de ligger med bena utenfor (he, he...).
Håper vi klarer å få brukt baggene hele vinteren gjennom.

Lykke til med å ta i bruk sportsdelen.

LuckyTone sa...

Husker dere hva dere betalte for hardbaggene? Var det ca. 1500? Eller var et kanskje 1899?? Finner ikke kvitteringen i farten...rotehodet meg...
Tenkte å selge for halv pris....om jeg får solgt...:)

Livø sa...

Askil-genseren er en gave vi har fått fra venner i Nederland. Den er bestilt på nettet fra: http://www.rainbowbabies.nl/?lang=DE

Aner ikke om de sender til norge??? Men det går jo an å undersøke.


Jeg ville gjort som Cecilie i forhold til salg, sendt når jeg hadde fått pengene inn på konto. Har nettopp gjort det med ammeputen min, og det gikk helt fint!
Nyprisen på baggene husker ikke jeg heller, vi kjøpte også fra Babyjungle.