torsdag 1. februar 2007

Kontroll i dag:)

I dag var det tid for kontroll igjen. Guttene er nå 4 mnd og 1 uke gammel.
Gabriel: 69 lang, 8300 g!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Stor laaaang kar!
Isak: 64 lang, 6400 g.
Ellers så var hun fornøyd med guttene på gulvet, Gabriel snudde seg fra rygg til mage og krøket føttene opp, akkurat som om han vil krype!!!!!!!!:)
Ellers så skal vi på haukeland på røntgen på tirsdag, Gabriel har en fot som er lengre og litt tykkere...hmmm stakkars gutten min. Vet ikke hva de gjør med det jeg?!!! Da skal de sjekke Isak også, siden han er nå med.

Ellers så holder jeg på å skrive på Dåpstakkekortene, fikk de i dag.
Off, jeg har ikke fått lagt inn bilder til dere. Må jo vise frem gutta mine;)...må få mannen til å hjelpe meg...har de bare på sånn foto-greie...!!??!!:)

Stor hilsen fra oss her:)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Oi da er han blitt svær! Håper det retter seg ut igjen da, det med forskjellig fot. Gleder meg til bildene!

Eva sa...

storkar det ja...

Livø sa...

Så moro at kontrollen gikk fint! Jeg synes det er så flott at de henviser til rtg og tar tar dere på alvor... utrolig bra at de allerede nå vil finne ut av benforskjellen. Håper det retter seg fint!
Dåpstakkekort ja... det skulle vi ha bestilt også.... tror vi må velge en enklere variant enn takkekort vi har sendt tidligere... det ble litt for mye klipp og lim!

LuckyTone sa...

Jeg har bare bestillt kort. Mappe med bilde i. Enkelt og greit. Ble helt greie, fine gutter på bildet så da blir det bra:)

Jeg er veldig spent på hva de sier på haukeland på tirsdag...