tirsdag 13. februar 2007

Mine gutter bare tuller når jeg skal ta bilde...

Og de er jo bare fire mnd...
Jeg blir nesten litt sprø jeg!

Men her er i alle fall Oscar, det fineste bildet fra dagens fotosession... Han bare geiper han, med en gang han ser et kamera. Må bare si at det er mobilbilder dette, så skarpheten er også deretter.


Og så ett av Fredrik som bare skal stå på hodet... Han står i bro han... Jaja, de er nå ikke så like lengre i alle fall!!



Ellers så tenker jeg masse på Livø og Askil og Erik og Birgitte.
Håper det går bra med dere...

5 kommentarer:

Eva sa...

For noen søte tullegutter!!!
De er jo til å spise opp jo:-)

Cecilie sa...

Skjønne gutter du har, Magnhild.

Og man ser forskjell på de nå, ja. Det var litt vanskeligere da de var mindre.

Unknown sa...

Åh herlige! Artig Oscar som geiper og tuller seg:)

Jeg ser også godt forskjell på dem nå ja.

I dag tok jeg feil av mine!! Helt utrolig! Jeg satt og ammet Eskil, men jeg trodde Eskil lå på gulvet. Jeg så ned på han og snakket med han mens jeg ammet han andre. Jeg var ganske forskrekket da jeg var ferdig å amme og så at det var Eskil jeg hadde i armene. Nå har jeg fyllt ut skjema og skal teste dem, om de er enegget eller toegget.

LuckyTone sa...

Så søte de er:)
Skikkelig tullegutter:):)
Kunne se forskjell på de her. Det varierer sånn!! De vokser seg like og ulike:)

Elisabeth: Blir spennende da! Godt å vite om de er det ene eller det andre, da slipper en å lure, og ikke helt vite..Tar det lang tid til resultatet kommer da?

Unknown sa...

Vet ikke hvor lang tid. Jeg sendte skjemaet nå nettopp. Så får jeg tilsendt utstyr og så skal jeg skrape i munnen, betale og sende det inn igjen. Blir kjempespennende! Det koster 1400 kr, men synes det er greit å vite. Så slipper jeg å svare på spørsmål om hvorfor jeg ikke vet om de er enegget eller toegget.