lørdag 3. mars 2007

God kveld

Ah - nå sitter jeg med rødvinsglasset foran meg, macen på fanget, Morten og broren lager mat, ungene la seg klokka 7 og jeg skal slappe av - nesten for første gang i dag.

Jammen går det i ett med 3 barn, altså. Er ikke mange "pausene" vi får ila en dag med alle ungene hjemme. Men sånn er det vel for oss alle - uansett to eller tre barn :)

Vil egentig ingenting med denne meldingen, altså.. bare øske dere en god kveld og fortsatt fin helg. Ikke sikkert noen leser denne før det er mandag igjen heller.. Er jo ikke sååååå altfor stor aktivitet her inne. Kanskje ikke så rart - alle har vel nok å henge fingrene i :)

Klem fra Cecilie

3 kommentarer:

LuckyTone sa...

Hei:)
Det er travle tider dette, ja. Og jeg har "bare" to.
I går var jeg hos frisøren i 4 timer. Fikset litt på håret, fikk satt det opp og lagt make up. Veldig kjekt å gjøre det innimellom.
Vi var i 60 års dag. Deilig 5 retters og deilig vin til.
To venninner satt barnevakt. Guttene oppførte seg eksemplarisk. Godt er det.
Nå sitter jeg her...mannen er reist til Moss for å handle inn sko til butikkene. Kommer ikke hjem før på fredag. HJELP.
I tillegg er au pairen i Oslo, og jeg lurer på om guttene har fått vannkopper!!!!! Gabriel har noen prikker, skal se om det er kommet flere når han skal byttes på igjen. Håper ikke det. Håper det bare er noen stikk....Det kan bli litt av en uke dette. off, orker ikke tenke på det.

Ja, her i huset har guttene fått middag. De eeeelsker det! Sitter og gaper og smatter og prater. Deilig å se på! "Smask"

Håper dere alle har hatt en fin helg.
Klem Tone.

Livø sa...

Ååååå så herlig det hørtes ut med rødvin... Vi har jo glemt at det finnes vi... reiste på vinterferie til hytta og har vært der i en hel uke uten å ha med oss en eneste flaske vin! Når vi kom opp, da kom vi på at nå hadde det jammen smakt med et glass eller 3.... Så neste gang skal vi virkelig forsøke å huske på det!

Tone, da er mannen din rett i nærheten av oss! Du skulle jo blitt med da, så kunne vi hatt et tvillingtreff her i Moss!

LuckyTone sa...

Det hadde jo vært kjekt!!! Jeg kan jo være med han en annen gang. Han reiser dit to ganger i året. Da kan jeg og gutta slappe av på hotellet og besøke deg og dine:) Det må jo kunne gå en gang:)