onsdag 21. mars 2007

.

hihi, litt morsomt. Mens jeg satt her så lå Eskil på magen og kavet sånn for å komme seg bort til Leo. Gryntet, sprellet og strakk seg etter han. Jeg måtte følge litt med. Når han endelig klarte å nå med hånden, tok han smokken ut fra Leo sin munn og puttet den i sin egen munn. Så la han seg ned for å slappe av. Utrolig morsomt å følge med på utviklingen deres.

Ellers er det kanonvær ute og jeg har KJEMPEdårlig samvittighet for at jeg sitter inne. Skal opp på senteret en tur nå for å kjøpe luer, strømpebukser +++ en haug med nødvendige ting. Kjartan er på Geilo i 3 dager heldiggrisen, på kjøpmanns"møte". Tenker vi heller kaller det kjøpmannsfest. Det var møteplikt i tillegg *himlemedøynene*, ellers hadde han aldri "fått lov" å dra. Vi står jo midt i all flyttingen og vi har bare noen dager på oss på å være ute. Uansett så er det jo kjekt for han å kunne slappe litt av. En annen gang er det min tur...forhåpentligvis;)

Vi snakkes!:)

3 kommentarer:

Eva sa...

Så artig! Det kommer til å bli noen ordentlige røvere disse barna..

Cecilie sa...

Hi, hi. Morsomt!

Det er rart det der - med gang sola skinner så får man dårlig samvittighet hvis man sitter inne.

LuckyTone sa...

Så tidi! De e så goe dissæ ongænæ!
Tenk så mye fant det blir med de. Tar leker fra hverandre, skubbing OG så blir det sikkert suss og klem også:)

Det har vært sååå deilig vær! Har gått to turer hver dag. Først en på to timer så en på 45 min. Er meget fornøyd med å ha utnyttet været:) ....kjenner det i lårene...godt å kjenne at musklene blir brukt...