søndag 18. mars 2007

Vi er klar for ny fotballsesong!!

Ja så vet dere det! Hehe! HEIA BRANN!!



Og her er Erik. Han er nå ganske fin han også.



Ellers kan jeg fortelle at jeg nå har sendt søknad til "tid for hjem" på Tv2 om å bygge om huset vi skal flytte inn i til sommeren. Blir spennende å se hvilken respons vi får på den søknaden. Men her kan dere se hva vi ønsker:


Terassen skal rives og det skal graves ut under den. Vinduene under terassen skal gjøres større og det skal lages en uteplass på utsiden. i tillegg skal rommet på innsiden pusses opp ganske kraftig. Så nå er søknaden sendt og så får vi høre hva de sier. Ganske spennende! Digger det programmet, og siden de nå også ville ha inn uteplasser, så sendte vi inn. Nå bor jo ikke vi huset enda, men i nabohuset, det røde dere ser under terassen, så jeg håper vi blir godkjent på den måten. Er så spent nå. Har lyst på svar allerede nå og det er ca 5 min siden vi sendte søknaden... Jeg er langt fra utålmodig!

4 kommentarer:

Cecilie sa...

Så herlige gutter du har!!
Nydelige og tydelig klare for ny fotballsesong :)

Det dukker vel kanskje opp noen TIL effekter her i heimen etterhvert ;)

Så spennende med Tid for hjem! Håper dere får napp - det er ganske rått det de klarer å få til enkelte steder. Lykke til!

Unknown sa...

Så spennende! Håper dere blir plukket ut!

LuckyTone sa...

Heia brann heia brann!!:) Så skjønne de er, alle tre!

Spennende med tid for hjem da! Håper de finner ut at de vil komme til dere:)
Kunne tenkt meg å fått noen inn i heimen min og shinet det skikkelig opp!!! De finner jo på så mye stilig!

Eva sa...

Heia Molde.....
Nei søren, de rykka jo ned de...
Blir nok mest lokalfotball (4-5 div..)på oss. Såkalla knokkelfotball! Mye mer morro det!

Gutta var veldig fine i supporterutstyr da!

Håper dere får innvilga søknad om husshining. Det må jo være drømmen!