søndag 18. mars 2007

Noe nytt i munnen og på rommet :)

Kasper har fått sin første tann!! Det er venstre midttann nede som har kommet og jeg tror jammen jeg så den høyre også.
Han har vært litt urolig de siste dagene, men det har gått veldig greit, synes jeg.

Og i dag har vi montert nye senger (eller det vil si jeg har montert) og lagt bunnen på nederste hakket. Har vært litt nervøs for at særlig Kasper skulle falle ut, men nå slipper jeg å tenke på det.

Det var litt uvant å se at de lå i hver sin seng og det blir nok uvant for de også etter og ha sovet i samme seng i snart 7 mnd. Men forhåpntligvis så vil de synes det er godt å få litt bedre plass å boltre seg på. Vi har plassert sengene ved siden av hverandre slik: = (ut fra veggen) så de sover jo likevel side om side :)

Fortsatt fin søndagskveld!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så gøy med den første tannen! Og spennende og se hvordan de takler å ligge hver for seg.

Cecilie sa...

Det gikk ikke så veldig bra å ligge i hver sin seng - de våknet begge to klokka 04 (ugh!) og måtte ha mat. Det var nok mest uvant å ligge så langt ned, tenker jeg.. og ikke det at de ikke lå i samme seng.
Håper ikke det gjentar seg i natt!

Kasper fikk forresten sin andre tann i dag :D

LuckyTone sa...

Gratulerer med tenner på Kasper. De spretter opp nå:)
Håper det går bedre i natt. Det er jo sikkert litt rart for de å ikke ligge så tett inntil søsteren sin/broren sin.

Eva sa...

Grattis med tenner Kasper!