mandag 19. mars 2007

Nytt hus

Ahh så herlig å være i nytt hus. I natt sov vi der (nå er jeg hos foreldrene mine-vært i besøk, vi har ikke fått internett i huset ennå). Det var veldig rart å stå opp i dag. Øynene til ungene var overalt. De skjønte ingenting:) Vi er ikke helt ferdig med å vaske ned bad og do, men vi måtte flytte nå for mannen skal bort i 3 dager og vi skal snart levere fra oss nøkkelen på det andre huset. Jeg vurderer sterkt å leie inn folk til å vaske ned det andre huset. Orker ikke tanken på å gjøre det selv.
Herlig med alt nytt. Det er en tomannsbolig og det er ikke så veldig stort, men vi har nå loftstue i tillegg til vanlig stue, og det er luksus føler jeg:D Vi kommer nok til å kjøpe en større enebolig en gang. Drømmen er en stor enebolig med 5 soverom og hushjelp, men det skal være siste gang vi flytter og det må være i området vi bor i nå. Eller..jeg regner med at vi flytter en siste gang til noe mindre når vi er gammel og grå;) Akkurat nå er vi fornøyd.


Inspirert av en tråd på DobbelGlede:
Har dere fått alle barna dere skal ha? Eller er det mulighet for at det kanskje blir flere en gang i framtiden?

Sånn som det er nå så blir jeg kvalm bare jeg tenker på svangerskap og fødsel. Jeg føler meg veldig ferdig. Jeg kjenner at det er litt rart at jeg aldri skal bli jentemamma, men jeg har ikke lyst på flere barn enn de jeg har. Jeg er virkelig heldig som har fått 3 friske barn. Når jeg ser andre høygravide tenker jeg "stakkar dem":D

4 kommentarer:

Cecilie sa...

Åh - så deilig med nytt hus! Gratulerer!

Ikke lenge til vi sover i nytt hus vi heller - gleder meg veldig!!

Når det gjelder å få flere barn så er jeg ferdig i det ene øyeblikket og det andre øyeblikket kunne jeg tenkt meg en til.
Det at vi har fått 3 nydelige, friske barn er utrolig deilig så jeg er evig takknemmelig for det.
Men tiden får vise - jeg skal aldri si aldri ;)

Magnhild sa...

Åh deilig med nytt hus. vi flyttet jo inn i vårt nyrenoverte hus for to og et halvt år siden, og til sommeren flytter vi enda en gang. Elsker å flytte, men hater flytteprosessen. Denne gangen blir det ikke lange flyttingen da. Ut en dør og inn en annen... Herlig!

Ellers så har vi fått de barna vi skal ha. Mannen ville bare ha ett barn, jeg ville ha tre så vi ble enig om to. Men så ble det to på en gang og jeg vant med tre barn. Kjenner jeg savner en jente, men jeg får helle dulle med niesene mine. Har mange av dem. Dessuten så er jeg såååå glad for at jeg aldri mer skal gå gravid eller føde (noe kroppen min ikke er skapt for i det hele tatt) nnoen gang igjen! Grøsser når jeg ser gravide nå. En venninne fødte på fredag, 30 timer fødsel endte med keisersnitt. Høres kjent ut og jeg vil ALDRI oppleve det igjen. vi skal gjøre det vi kan for at vi ikke blir gravide igjen... ;)

LuckyTone sa...

Gratulerer med nytt hus. Sikkert kjempe deilig!
Er det i Hordvik det også?

Barn: Jeg VIL ha en til, men mannen vil ikke....Får se hva jeg kan få til;) Legger det på is en stund, så glemmer han hvordan det var med tvillingene i begynnelsen. Jeg har litt lyst å oppleve å få bare en om gangen. Så har jeg veeeeeldig lyst til å adoptere. Vi får se.

Eva sa...

Deilig med nytt hus ja!
Vi flytta inn i vårt nybygde hus for 3,5 år siden. Bare vårt og alt nytt! Kjempedeilig.. Nå har jeg små drømmer om påbygging.."glis"!

Tema flere barn:
LITE AKTUELT!
Hadde tenkt en til vi, så fikk vi diskutere om tredjemann etter det..
Men, den diskusjonen slapp vi..:-)
Har de samme følelsene for graviditet som Magnhild. Det håper jeg virkelig kroppen min slipper en gang til.
Så nå storkoser jeg meg med mine to, for denne perioden kommer aldri tilbake.