tirsdag 27. mars 2007

Hei hei jenter!

Gabriel, goingen.
Isak, luringen.


Nok en strålende dag her på Songleitet i Alversund. Det er så deilig med sol! Gleder meg til guttene våkner og vi skal gå på deilig trilletur.


I dagene fremover skal mannen jobbe seint:( Da er han vekke fra 9-20.30) Det er KJEDELIG!! Blir så sur på han da..Men er det travelt på butikken, så er det travelt. Alle skal ha vårsko til barna nå:)
Vil bare ønske dere alle en flott uke. Kos dere masse masse!!
Elisabeth: Gleder meg til dere kommer ut til oss i morgen! Det er noen harde bakker her også:)
Magnhild: Hadde vært kos om du hadde hatt muligheten også!
Alle: Kjempe stor klem fra oss!!!
Tone.


13 kommentarer:

Magnhild sa...

Heisann! Sååå gode søte herlige gutter du har da.

Jeg har tenkt å tameg en fridag på torsdag... Og mannen vil gjerne ta seg en sykkeltur, og da må jeg være alene med guttene. Kanskje? En kjøretur til Alversund? Jeg vet jo hvor det er så... siden du skalkjede deg alene...





Uff dette ble litt skummelt... Hihi!

LuckyTone sa...

Kom!!!! Det er kjempe kjekt, men skummelt og veldig spennende.
KOM:):)

Magnhild sa...

Ok, da kommer jeg... Og tar med meg smågutter og mann med sykke. Han vil sykle hjem fra deg. Jaja, han om det, jeg kan kjøre jeg...

Du bor der med den tynne broen? Jeg trenger nok litt mer veibeskrivelse. Men det kan vi ta på sms.

Har elisabeth mulighet? Det hadde jo vært morsomt om alle kunne møtes...

LuckyTone sa...

Jippi!!! Så kjekt. Dette blir litt av en kjekk uke!
Jeg bor der med kirken, rett før den smale broen ja:)

I dag har vi gått masse tur!!! Tok på meg skritt-teller i dag. Har kommet opp i 15000 skritt!!!
Nå er jeg full i muskler hele meg:);)
...sitter her og koser meg med cola og sjokolade, må fylle på med kalorier, mistet jo mange i dag;)

Unknown sa...

Tone var utrolig skummel Magnhild! ;)

Neida, det var veldig koselig i dag! Og for en grei og koselig jente!! Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg også kommet i morgen, men jeg har en avtale med en annen og så skal jeg på helsestasjonen med Kjetil.

Vi MÅ bare prøve å få til en tur alle tre. Kan du ta deg fri en annen dag også Magnhild?

LuckyTone sa...

Det var kjempe kos i går, Elisabeth.
Så kjekt å møte deg og to av guttene dine. De var jo så hærlige og snille. Goæ guttar du har!! Tok noen bilder som jeg kan legge ut her når jeg får somlet meg til å tømme de fra kameraet:)...håper bare jeg klarer å skrive rett navn på Leo og Eskil, for DE var veldig like. Jeg klarte ikke å holde styr på hvem som var hvem, men tippet litt:)
Du var en kjempe koselig jente Elisabeth:) så jeg gleder meg til vi treffes igjen. Kanskje på tur NED fløyen:)?!:)

Nå venter jeg på Magnhild. Veldig spennende uke dette! Blir helt gira:)
Men hvem skal komme i morgen da? Cecilie? Livø? Eva? Nå tar jeg alle på besøk hver sin dag:)Dere kan velge når dere vil komme selv;)
Klem

LuckyTone sa...

Det var så koselig å ha besøk av dere!
Magnhild er kjempe koselig, fikk jo hilse på mannen også. Han var kjempe kjekk han også. Og så de søte små da:) Sukk....
Vi gikk på tur og koste oss med vafler etterpå. Utrolig kjekt å ha besøk. Gleder meg til jeg skal treffe både Magnhild og Elisabeth igjen.
Og nå gleder jeg meg til å treffe dere andre en dag også!

Magnhild sa...

Det var så kjekt å endelig treffes. skikkelig koselig dag og så deilig å ta FRI fullt og helt fra skole og alt slikt tull. jeg er veldig klar for føere treff jeg!

Også de søte fine gutta da. Selv om Fredrik syntes Gabriell ble litt innpåsliten. Må få lagt ut noen bilder her snart. Mener jeg fikk tatt bilde av at Gabriell suttet Fredrik på hodet og forsøkte å putte fingrene inn på øynene hans. jaja, sånt må man tåle når man skal leke med andre gutter.

tusen takk for en flott dag Tone!!

Unknown sa...

Ja, Gabriell og Isak var kjempesøte! Jeg synes nå at de og var lik jeg! Tok feil et par ganger når jeg så de én og én, men jeg så at Isak (?) var veldig lik faren, mens Gabriell lignet mer på moren. Likevel var de lik;)

LuckyTone sa...

Elisabeth: Det er Isak som er lik pappaen ja:) Og de er ikke like, det er nok fordi du bare har sett de en gang.:)
Magnhild: Jeg har noen bilder der Gabriel plukker og sutter på Fredrik. Må bare få disse bildene over på dataen først...Ting-tar-tid

Magnhild og Elisabeth:
Må bare; Trodde først at det var en liten skrive feil, men gutten min heter ikke Gabriell:):) (er ikke det jentenavn? Tjihi.
En L;)

Unknown sa...

Ja, jeg trodde egentlig det:) Men jeg så at Magnhild hadde skrevet det så da ble jeg usikker og skrev det jeg også:D He he, beklager;)

Magnhild sa...

Hmmm Gabriel altså. Jeg har ikke tenkt over det en gang jeg. Det bare ble sånn...

nå skal jeg huske det, beklager! ;)

LuckyTone sa...

:) Alles in årdnong:)