mandag 5. mars 2007

hei

Åh så fine bilder alle sammen! Jeg skal legge inn jeg også litt seinere.

Her har det vært sykdom i tre uker nå. Helt forferdelig. Jeg er så sliten. Går og hoster hele tiden selv, og så holder vi på med flyttingen. Det skal bli godt å komme seg i hus og slappe av.

Så bryllupsbildene på DobbelGlede Magnhild. Du var kjempefin! Vi skal gifte oss i år (hvis ikke alt er oppbestilt), men vi vet ikke helt når. Gleder meg til å begynne å prøve brudekjoler!

Utenom sykdommen, går det fint her. Leo er forresten ekstremt sjalu. Han tåler ikke at vi leker med Eskil. Han blir bare alvorlig da, og hvis vi tar opp Eskil begynner han å grine. Jeg håper ikke dette fortsetter.

Nå skal jeg på Ikea! Egentlig er jeg i mot å gå så seint, men jeg har jo ikke tid ellers.

8 kommentarer:

Magnhild sa...

Heisann! Så morsomt at dere skal gifte dere. Kjolen min er til salgs eller til gratis lån. Det er med korsettliv og snøring, så den passer deg kanskje.

Ellers vil jeg anbefale dere å legge bryllupet til litt ut på høsten. Jeg vet om mange mange som skal gifte seg de to første helgene i august og selvsagt 07.07.07.

Åååh jeg har så lyst til å gifte meg igjen!!

legger med link til bryllupshjemmesiden min. Vet ikke hvor lenge den er oppe og går, for vi har ikke orket å betale for den lenger...

http://www.erikshule.com/bryllup/bilder.html

Eva sa...

tji hi.. det så ut som ett livlig bryllup...
Nyyydelig brudepar!!

Fikk litt lyst til å gifte meg jeg nå.. Må ned til mannen en tur..:-)

Cecilie sa...

Fine bilder!!

Jeg skal helt klart gifte meg på vinteren!

Cecilie sa...

Elisabeth: Uff - hørtes utrolig slitsomt ut med sykdom så lenge. Skjønner godt at det tar på kreftene. Håper former er oppadgående på dere alle og du får slappet litt av innimellom slagene.
God bedring!

SJalusi, ja. Håper det ikke utvikler seg til å bli noe mere. Da kan det fort bli slitsomt.
Her i heimen merker jeg ikke stort til sjalusi.

Magnhild sa...

Litt rart å sitte og se på disse bildene nå, hvor både min søster og min far fortsatt levde. Merket at alt annet ble ubetydelig denne dagen i forhold til at de begge fikk feire den med oss. Utrolig viktig det!

hmm merker at jeg overtar tråden din her nå Elisabeth, men jeg håper du overlever!

LuckyTone sa...

Så kjekt å gifte seg! Gled deg! Det er helt fantastisk å være prinsesse for en dag.
Har en kjole hengende jeg og;) Pretty woman, Anna christina. Designer kjole. Helt nyyydelig synes jeg, selvsagt:)

Ingen skikkelig sjalusi her i gården, enda...:)

Må inn og se på siden din Magnhild.

LuckyTone sa...

Magnhild: Så kjekk side! Må se litt nermere på den senere:) Mange flotte bilder. Nydelig var du:)

Unknown sa...

Magnhild: Du overtar ikke tråden min, det er bare kjekt når praten flyter. Du hadde en veldig fin kjole. Hvilken størrelse er det? Den er egentlig ikke helt slik jeg ville ha den, men absolutt ikke utelukket for den var jo kjempefin! Hvor mye skal du ha for den? Jeg skal uansett i brudekjolebutikk og prøve. Gleder meg!!
Det kribler i meg når jeg ser bildene dine fra bryllupet:)