tirsdag 20. mars 2007

Etiketter

Jeg har laget noe nytt på bloggen vår. Nå begynner vi å få maaaaaaange innlegg her, og ofte vil man kanskje sjekke opp i gamle innlegg. Jeg har nå gjort noe jeg tror kan gjøre det lettere. På høyre side her ser dere nå "Etiketter". Og under den overskriften ligger alle navnene våre og i tillegg "treff".

Når dere nå skriver nye innlegg så vil dere nederst på siden, den siden hvor dere skriver, se en liten rute som heter "labels for this post:" Om dere skriver inn navnet deres her og evt treff, så vil disse trådene dere starter legges under navnet deres på siden her. Og det vil gjøre det lettere å finne frem.

Skjønte dere det?
Jeg tenkte mest på det med treff, for plutselig var den tråden langt bak i bloggen og det var kommentarer der jeg hadde glemt å sjekke fordi jeg ikke så den når jeg var innom her. Så kanskje dere vil bruke disse så er det lettere å finne frem i gamle/egne innlegg.

Ha en fin dag! Her skinner solen og livet er herlig, selv om det er travle dager i praksis...

1 kommentar:

LuckyTone sa...

Tror jeg forstod det, får se;)
Det var smart, Magnhild. Du er en luring;)