lørdag 24. mars 2007

Isak og Gabriel 6 mnd:)

Hipp hurra! I dag er guttene mine 6 mnd. Store flotte gutter er de.
Husker faktisk ikke så godt de første ukene. Da gikk alt i ett. Kan liksom ikke forstå at det var så slitsomt som jeg husker. Vi gikk jo rundt i koma, og styrte med alt. Tror nok jeg hadde tatt det litt mer med ro om jeg hadde hatt den erfaringen jeg har nå. Men det må jo læres.
Og så var det jo alt det styret med pupping. Stakkars guttene, de grein for de fikk det ikke til, jeg grein for jeg fikk det ikke til...alt var kaos. Følte meg som en elendig mamma.
Men det er jeg jo ikke:) De har kost seg medflasken de. Og nå koser de seg med alt det andre jeg putter i munnen deres. De spiser og lager koselyder for alt de får i munnen. Det er kjekt.

Nå sover rabbagastene mine, håper de sover en stund.
Isak hadde feber i går kveld, så jeg lurer på om jeg ikke kan gå ut i dag. Det ser jo ut som om det skal bli fint i dag og. Kanskje jeg kan ta en liten tur.(han har ikke feber i dag)

Nei, det er deilig å være mamma. Så godt at vi endelig fikk guttene vi ventet leeenge på.Det må jeg tenke når jeg er sliten og guttene hyler i kor:)

Kjempe klem fra oss!!!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

Gratulerer med 6 mnd!
Ja, tenk så store de er blitt. Det er helt utrolig!

Takk for fin-fin rapport :)

Eva sa...

Hipp Hurra for Gabriel og Isak!