lørdag 17. mars 2007

Alene dag!!!

I dag har jeg vært alene. Mann og barn er hos svigers. Sendte de ut døren kl 10 i morges og kommer hjem kl 18.
Jeg har kost med med full guffe på annlegget:) Og jeg har vært på handling. Tenkte jeg skulle kjøpe en ny enlingvogn. Den jeg har er så kjip.... Har funnet ut at jeg bruker singelvogn litt... Har såååååå lyst på en grønn oth!!! Sukk. Men den koster jo 5000. Er litt dumt å kjøpe en så dyr vogn....men jeg vil!!!!:) Får se på neste lønning:)

Jeg elsker laugh and learn tingene til fisher-Price. Kjøpte huset i dag:) + telefonen. Har bamsen fra før. Det er så kjekt å kjøpe leker.

Ellers så er det vel ikke mye å fortelle fra denne kanten.
Vi har begynnt å legge guttene 19.30 nå. Nermer oss snart målet, som er kl 19.
Vi står jo ikke opp før kl 07.30 om morgenen, så jeg synes guttene er flinke. De bruker å våkne i 07 tiden. Så koser vi oss en halvtimes tid i sengen.

Håper alt står bra til med dere alle og at dere og tvillingene( og søster og bror til twinsene) har det flott.

Kjempe klem fra meg. ....gleder meg til guttene kommer hjem snart...rart å være alene...

8 kommentarer:

Eva sa...

Så deilig med litt alenetid da..!
Har det nå jeg.. Ungene er i seng. Og mannen la seg med hodepine..
Så nå er det bare meg, pcen, tven og kjøleskapet..:-)

Enlingvogn..? Hva skal du med den....?????

Veldig flinke sovegutter du har!
Jeg er fornøyd med at det er stille klokka 21. Så sover de til ni på morran. Kun avbrutt av mammsens fulle pupper i sekstida...

Livø sa...

Jammen hørtes det deilig ut med en alenedag... det kunne jeg godt tenkt meg også!! Må innrømme at tilbudet står ganske åpent fra Erik, han vil gjerne la meg få alenetid og ta med barna til svigers uten meg engang også... Så det spørs om jeg bare må takke ja til det og la de dra avgårde en dag.... Men det blir nok ikke før godt over påske, siden vi ikke har noen ledig helg før i slutten av april!

LuckyTone sa...

Eva; Jeg bruker av og til å bare ta med meg en av guttene når jeg skal på handling om lørdagene...:)eller på besøk. Så har de alenetid med mamma og pappa. Bytter på hvem jeg har med meg. Det er veldig koselig. Tror guttene liker det også, da slipper de å kjempe om oppmerksomheten:)
Dine gutter sover jo lenge også da!!! Det er jo 12 timer. Godt med mange timer søvn om natten.

Livø; Ja det er bare til å takke ja. Jeg skal sende de av gårde flere ganger.:) Hi, hi. Var litt rart...og gledet meg til de kom hjem. Men veldig deilig å kunne handle litt og kikke litt uten å springe rundt.

Unknown sa...

Så utrolig herlig med aleinetid. Lurt å ta de med en og en av og til også. Spesielt når de blir litt større. Det skal jeg prøve å være flink med.
Mine legger seg også halv syv og våkner igjen i syv tiden, men de får ett måltid klokken 23.

Eva: Fullammer du ennå? I så fall blir jeg helt overgitt av beundring.

Unknown sa...

mente at de legger seg halv åtte

LuckyTone sa...

Nå legger vi de kl. 19:) Det går fort nedover dette:) Eller...vi la de kl 19 i dag. Så vi får se hvordan det går.... håper de sover til 06.30 i allefall. Det er greit, for da kan vi kose i sengen frem til 7-7.15:)

Eva sa...

Det var en lur ide å ta med en om gangen..
Har tenkt på det jeg og, men det passer jo aldri. Enten så jobber mannen, jeg eller begge to..

Elisabeth: Det spørs hva man legger i fullamming det..
I og med at gutta sover så lenge på natta må jeg pumpe før jeg legger meg. Og på morgenen før de står opp. Denne melka bruker jeg som siste måltid før legging. Har brukt mme når det har vært for lite melk.. Dette begynte jeg med når gutta var ganske små, for det holdt jo på å spise meg opp på kveldene..
Nå får gutta også en posjon grøt på deling (blanda med mm) Så ja, det er vel nesten fullamming enda..
Har tenkt å fortsett med det og, for bade guttene og jeg er veldig fornøyde med situasjonen..:-)

Cecilie sa...

Åh - det hørtes veldig deilig ut!!
Man har virkelig behov for litt alenetid.

Neste helg skal jeg ha en alenedag og det gleder jeg meg veldig til!
Da skal jeg ta bodyscrub og få nakke, skuldre og rygg massasje.
Siden skal jeg og ei venninne lunsje i byen og så skal vi ut å shoppe. Og så avslutter vi med middag og noen drinker tenker jeg og jeg kaster meg på siste tog hjem til Jessheim.
Det blir nok herlig!

Morten og jeg var ute og spiste meg noen venner på fredag og det var helt vidunderlig. Vi var først alene og tok et par glass rødvin på en pub og vi ble jammen nyforelska igjen. Skal ikke så mye til og det minte oss på at vi bli flinkere til å finne på ting som kjærester også.