onsdag 25. april 2007

Au au!!!!

Etter å ha samla mot i ca 1 mnd ringte jeg til legekontoret for å få skikk på stortåa mi..
Den har vore betent i ca 1 1/2 mnd...... Har håpa på at det ville gi seg, men den gang ei..
Fikk komme inn 9.15 så jeg slapp å grue meg så lenge idag.

Saken er den at jeg er sikkelig pysete i forhold til sprøytestikk og sånt..
Så når legen skulle bedøve tåa remja jeg så sikkert hele helsesentret hørte det..!:-)
INN I GRANSKOGEN HVOR VONDT!! Måtte faktisk overbevise meg selv at spinalbedøvelse stikket var verre..
Vel, etter at bedøvelsen virka gikk det forsåvidt greitt..
Så skulle jeg ut i resepsjonen for å betale.. Varmt og kø..! Kjent med en gang at dette kom ikke til å gå bra. Så jeg satte meg på venterommet. Ble bare mer uvel, så jeg gikk ut på trappa å satte meg på en stol der. Tok henda på panna og det neste jeg husker er en stemme som sier: "Hallo!" Da hadde jeg bikka av stolen og lå godt avsvima på skiferplatten.....! Ekkelt ja... Kom meg raskt igjen da heldigvis. Sjukepleieren som var med under inngrepet kom ut å kikka på meg.. Alt var ok. Så da luska jeg meg inn å fikk betalt før jeg dro hjem..

Nå sitter jeg her med ei tå som banker og verker...... Håper på snarlig bedring.
Heretter tror jeg det blir fotpleier på meg.. Ikke noe mer hjemmeoperering av inngrodde negler.. (rødme..)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Det er så ekkelt å besvime og miste helt kontrollen!

Høres ikke godt ut det der!

Cecilie sa...

Uff´a meg.. Det hørtes ikke noe godt ut.
Enda godt at du var der du var, da.

Håper tåa di blir frisk snart ;)

LuckyTone sa...

Au, jeg kjenner det begynner å dunke i storetåen min når jeg leser. Ikke noe godt!!!
Er nok lurt å la fagfolk få plukke på stortåa heretter. "blunke"
GOD BEDRING!

LuckyTone sa...

Hvordan går det med storetåen din, Eva? Håper det går fint med den:):)

Eva sa...

Jo takk.. Det går bedre nå. Er faktisk bedre enn jeg var før "operasjonen" allerede!
Ikke noe godt med betennelse i tåa!
Presterte å slippe ei skuff ned på den i dag!!! Masse stygt ut av mammas munn...:-)
Men, alt i alt er det bedre nå!
Selv om jeg mangler ern halv negl....

LuckyTone sa...

Au! Typisk at når en har vondt en plass blir det mye dunking etc på det! I ditt tilfelle en skuff på tåen!!!!!!!!
Det hørtes ikke godt ut. Jeg får helt frysninger og dunking i tærne av å lese om halv negl og skuff på tåen!!!
AU; AU; AU!
Godt at det går bedre med den.:)