onsdag 4. april 2007

Var liksom på 6 mnd kontroll i går

Ja, jeg var ikke, men skulle....
Jeg hadde time kl. 13. Da jeg bestilt timen ble vi enige om at jeg ikke trengte å gå inn til helsesøster, men bare til legen.
Så kommer jeg kl 13 og veier guttene, og helsesøster sier hun bare vil måle hodet også:)
Greit det liksom. Så satt jeg meg ut i gangen kl 13.10.... ventet....ventet....ventet...
Gikk i resepsjonen og spurte om det snart ble min tur, eller om de var veldig forsinket.
Jo det var nok snart min tur..
Ok, vente....vente....vente...
Jeg banker på hos legen, for ingen kom ut liksom... og ingen gikk inn.. Ingen åpnet.
Gutta var kvinete, fodi de hadde jo hatt en dårlig natt, fikk ikke sovet på dagen for vi skulle jo til legen..
Jeg gikk bort i resepsjonen igjen... Hun banket på til legen, åpnet. INGEN LEGE.
Da leitet hun etter han og fikk han på plass. Vi var jo 4 stk som skulle inn til han.
Da spurte jeg resepsjonsdamen om det var min tur... Nei, de regnet 0.5 time pr barn hos helsesøster, så jeg kom nok ikke inn til legen før 14.45 pga forsinkelsene!!!! Hallo!!!
Jeg var ikke hos helsesøster i 1 time! Bare 10 minutter!!!!
Så jeg hadde egentlig ikke time hos legen før kl 14!!!!!!
Jeg fortalte de at dette går jo ikke an!!! Jeg var trøtt og sliten selv etter harde netter. Så..... det endte med at jeg for ut døren og droppet hele sjekken... ufff, jeg er litt galen for tiden.
Men de kan jo ikke holde på slik!
Til slutt: Da jeg var på vei ut døren spurte hun om jeg skulle bestille time til 1 års kontroll!!!! Ha, ha, det gidder jeg ikke!!!
Nei takk, tror jeg heller bestiller en time på volvat, sa jeg da....l.

Off for en hysterisk mor jeg er... Puhh

Men guttene mine er store:) Det har de jo vært veeeeldig lenge:)
Gabriel: 74 lang. 9600 g
Isak: 69 lang 8100 g

Gabriel er innmari lang altså. Ikke rart han bruker 80 i klær.

Det var det........ ingen 6 mnd. kontroll på oss i denne omgang.

Hilsen crazy mamma.........rødme....

5 kommentarer:

Eva sa...

Er det virkelig mulig!!!!!!!?

Jeg hadde tilta lenge før.. Kommet til å sjellt de ut etter noter!!
Det går jo ikke an å drive på sånn!
Så du hadde virkelig rett til å bli frustrert og sinna!!
Også 1.års kontroll da! Lite frekkt!

Veeldig store gutter må jeg si. Blir så imponert over sånne mål..
Mine blir bare småpjokker i forhold..

Påsketrøstekos fra oss her oppe..;-)

Unknown sa...

Så irriterende!! Jeg hadde blitt sint jeg også. Og så spørre om du vil ha time til 1 års kontrollen! Spurte hun ikke om du ville ha en ny time til 6 måneders kontrollen?

Unknown sa...

Du trenger ikke å bekymre deg for størrelsen deres nei:) Mine så jo ut som små maur i forhold;)
Store og fine gutter!

Livø sa...

Jeg hadde så definitivt blitt fly forbannet jeg også, helt utrolig hva disse helsestasjonene kan få seg til å ta av frihet! Jeg må innrømme at jeg ikke løper ned dørstokken på helsestasjonen her og har liten tiltro til hva den står for. Er egentlig ganske skuffet over noe jeg trodde skulle være et bra tilbud....(tør å påstå at helsestasjonen i kommunen jeg var barnefysioterapeut i for noen år siden var ganske spesiell....der satset de på å være GOD støtte for foreldre!)

LuckyTone sa...

Den det er ikke bare bare med disse helsestasjonene. Jeg føler ikke jeg har så stort behov for å sitte der og prate i timesvis:) Det er jo jeg som finner ut av ting med guttene alikevell. Det med at foten til Gabriel var lengre, var jo vi selv som oppdaget.... Men men