onsdag 11. april 2007

Shopping!

Det er bare å slå fast en gang for alle: Mine gutter liker ikke shopping!!!!!
Optimistisk lasta jeg inn i bilen barn, vogn, penger og meg..!
Gutta sovna på tur til byen (20 min kjøretur) Fikk stabla de over i vogna, fortsatt sovende.
Trilla inn på sentret. Kikka litt i en butikk. Gikk til neste. Da våkna Tønnes... Ikke tro at han skulle sove der inne! Så da tok jeg han på armen mens jeg fant 4 bodyer på lindex.
Gikk til en lekebutikk for å finne en tidtrøyte til han.
Så skulle jeg på neste butikk. Tønnes halvfornøyd i vogna da våkna Konrad også.. Gikk greitt det, men finner en det en skal? NEI!!! Det er jo håpløst med størrelser i de klærne som faktisk er ok. Jeg trenger to bukser i samme størrelse..
Og nå er det to herremanner i vogna som tydelig forteller sin mening og kjøpesenter!
Følte meg som den mora.. To hylende, snørrete, knallrøde unger....:-(
Da ga jeg opp og dro hjem!

Så i dag har gutta spart meg for masse penger..:-)

Men, vi må ha klær.. For vi skal ta til fotograf å ta bilde på fredag. Og da er det litt greitt om klærne harmorerer litt.. Så vi får se hva vi gjør. Ronny mener vi skal dra på felleskjøpet å kjøpe kjeldresser..... Jeg mener at vi dropper klærne... Hmmmmm

6 kommentarer:

LuckyTone sa...

Off, stakkars deg. Det er ikke alltid shoppingturene blir som forventet her heller. Liker best å gå alene, eller med en unge:)

Ang fotografbilder: Det er jo flott når de ikke har klær på seg da!!! Har dere bunad e.l til 17 mai? Da kan dere jo ta bilder med de på hos fotografen også!

Eva sa...

Problemet er at vi skal ta bilde av alle... Tre gutter, mor og far.
Og selvfølgelig bare bilder av smågutta..
Har fått handla litt i dag da. Mora mi passa guttene ei stund så jeg fikk dra ut til sentret her hjemme. Mulig jeg må finne noe annet til storebror.. Er ikke helt fornøyd med fargen...

Gleder meg til i mårgen hvertfall. Håper vi får til noen fine bilder..

LuckyTone sa...

Kan ikke dere være naken alle mann da?;) He, he. Nei, da forstår jeg.
De blir sikkert så flotte at!
Godt du fikk handlet litt, Eva.
Lykke til i dag!
-klem-

Unknown sa...

For et kav! Vært der selv ja

Eva sa...

Det gikk kjempfint å ta bilder!
Guttene var så flinke. Så jeg tror detr skal bil noe å velge mellom.
Er veldig spent på visninga av bildene. Må vente til 3.mai..
Gleder meg vilt til det!

Ps.. vi endte opp med lyseblått og litt brune klær..
Guttene var nakne med håndklær rundt seg på noen bilder..
Enkelt og greitt!

Eva sa...

Det gikk kjempfint å ta bilder!
Guttene var så flinke. Så jeg tror detr skal bil noe å velge mellom.
Er veldig spent på visninga av bildene. Må vente til 3.mai..
Gleder meg vilt til det!

Ps.. vi endte opp med lyseblått og litt brune klær..
Guttene var nakne med håndklær rundt seg på noen bilder..
Enkelt og greitt!