fredag 6. april 2007

Karneval

I morgen skal jeg i en bursdagsbesøk som også skal være et karneval. Har dere noen forslag til hva jeg kan kle meg ut som?

Jeg har forresten begynt å trene magen. Fy søren for en deig jeg har fått der. Den kommer skikkelig fram når jeg har spist. Den var der ikke et halv år etter jeg fødte første mann. Orker ikke å gå på stranden slik. Nå er jeg skikkelig motivert. Tar situps hver morgen. Merker det at jeg ikke er vant til å trene. Etter 15 sitpus er jeg helt ødelagt:D

4 kommentarer:

Unknown sa...

Går det ann å rett skrivefeil? Eller går det kun ann å slette hele innlegget?

LuckyTone sa...

HEKS!!!!!! HEKS!!!!!!! HEKS:)
Du kan være en heks;) Jeg elsker å være heks på karneval. Lett og kle seg ut som og artig å være. Jeg kledde meg ut som heks på karneval en gang, og elevene, som da gikk i 1.klasse, kvapp litt da de såg meg. Var ikke noe pen.... skulle lagt ut bilde...men vet ikke hvor det er.
Jeg hadde svart parykk, hvit i fjeset, mye svart sminke og noen svarte tenner, svarte negler, og svart skjørt og genser.
Har du ikke parykk kan du låne min:)...om jeg finner den... Eller tuppere(vet ikke hvordan det skrives) håret:)
KARNEVAL ER GØY!!!Kos deg!

Uff, denne magen...har noe bløtt hengende under genseren jeg og. Er ikke så motivert til å ta situps enda.... Men triller mye da....MEN det hjelper jo ikke på magen...hmmm

Jeg vet ikke hvordan en retter skrivefeil... Hakke peiling.

LuckyTone sa...

Har du funnet ut hva du skal være? Ta ett bilde og vis oss da!!!:)

Eva sa...

Magen ja....
Sliter med at jeg går ned i vekt..
Men, magen blir jo ikke stram av det! Har vel trent situps siden jeg såvidt klarte det.. 5 uker etter ks..
Blir litt i rykk og napp da men..