tirsdag 10. april 2007

Besøk av Magnhild og Elisabeth m. tvillingene.

Besøk av Elisabeth, Leo og Eskil.














Her ligger Isak og Eskil (tror jeg) ikke så lett å se forskjell på disse guttene dine, Elisabeth.
Men jeg tipper litt og kikker litt på hodefasongen.
Håper det ikke gjør noe om jeg har skrevet feil navn, du får rette meg.
















Her har vi da Gabriel og Leo(hvis det er Eskil som er på det første bildet:))


Besøk av Magnhild, Oscar og Fredrik.












Her ligger Isak(griner litt), Oscar, Fredrik og Gabriel.
























Gabriel elsker å plukke og sutte på andre.
Og endlig var det noen andre enn Isak han kunne herje med:)





Det var kjempe kjekt å ha besøk av dere alle sammen!
Håper vi ses snart igjen.

( håper dette blir nogen lunde rett, for når jeg trykket på preview såg alt helt rotete ut....)

Stor klem fra Tone, Isak og Gabriel.

9 kommentarer:

LuckyTone sa...

På det bildet der Gabriel sutter på Fredrik kan en se at Fredrik er våt i håret av slevet til Gabriel.
Ikke bare bare å komme på besøk til mine viltre gutter.:)

Nå for tiden flyr Gabriel rundt i en gåstol!!! Han hyler, smiler og koser seg. Kjempe kjekt!!!
Isak får det ikke til så godt som Gabriel, men han øver litt han også:)Og er veldig fornøyd!

LuckyTone sa...

Er spent på om jeg har fått riktig navn på rett gutt, Elisabeth!
Det skal godt gjøres!

Magnhild sa...

Se der ja!
jeg fant mine bilder også, men mine var ikke noe særlig bra...

Unknown sa...

Det var riktig det Tone:)

Så gøy at du la inn bilder!

Eva sa...

Det der så gøy ut!

Unknown sa...

Stakkar deg Eva som ikke har noen i nærheten! Vi andre har vært utrolig heldig egentlig!! Tenk å bo så nærmt hverandre i langstrakte Norge. Det er jo ganske utrolig. Treffer hverandre på internett og så er det bare en kort kjøretur mellom enkelte av oss.

Unknown sa...

Det nå ikke så lenge til vi alle skal treffes:)

Eva sa...

savner litt kontakt med likesinnede ja..
har jo dere på nettet, men det er jo ikke det samme som å møtes..
skal jo egentlig være med på barselgruppe, men nå tror jeg helsestasjonen har glemt meg helt... Så det er liten kontakt med andre unger/foreldre.
Er på babysvømming da.. Der treffer jeg jo mange.:-)
Uff.. dagene går så alt for fort! Skulle så gjerne hatt tid til å besøke folk litt oftere. men, jeg er jo ett utprega rutinemenneske og liker at ting skjer til"rett" tid.
Så til daglig ser jeg mest til miine foreldre, bestemora mi og gutta her i huset..

Ser virkelig frem til tvillingtreff!!!
Det må vi få til.

Livø sa...

Moro at dere har fått til treff også, og jeg føler med deg Eva... treffet til sommeren må vi jo bare få til!

Cecilie og jeg skal treffes igjen til uka. Jeg gleder meg som en liten unge til det, fordi det var bare kjempekoselig sist gang!

Morsomme bilder Tone!