onsdag 18. april 2007

Eva!

Jeg har egentlig nå bestemt meg for å selge bunaden min og kjøpe meg Malo-bunaden. Kunne du hørt med din mor om hun vet hva den koster? Og kanskje det finnes en prisliste og slikt som jeg kan spørre om å få tilsendt? Jeg trenger bare telefonnummer til Husfliden der.

Litt skummelt dette her da. Har jeg hatt bergensbunaden siden konfirmasjonen, og så skal jeg ha en bunad jeg aldri har sett i virkeligheten... Men den seg veldig flott ut på bilder da.

Jeg har kun 1,5 år til jeg er 30 år, og da kan det jo passe å få seg ny bunad...

6 kommentarer:

Eva sa...

Skal se hva jeg kan gjøre med den saken! Så artig at du vil ha bunad herfra da!!:-)

Magnhild sa...

Jeg gleder meg jeg nå. Tror vi skal ta en liten tur opp dit i løpet av sommeren for å se på den og kanskje bestille noe... Min bunad blir nok ganske sikkert kjøpt av min trønderske kusine som skal konfirmere seg til neste år. Spennende!

Og da får jeg den muligheten jeg ønsker til å kjøpe meg ny.

LuckyTone sa...

eg og har lyst på bunad"grine" Blir liksom aldri til at jeg har 25 tusen som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til:)
(Er det ikke rundt 25 tusen det koster for bunad...)"vet ikke"
Det er sååå flott med bunad!"nikke"

Unknown sa...

Bergensbunaden er dønn kjedelig! Bruker den aldri, ikke får jeg den på meg heller. Skjønner ikke at jeg kan ha vært så tynn. Har lyst på en annen jeg også!

Eva sa...

Skal skjekke prisene i mårgen.. Har ikke snakka med modern i dag..

Min bunad fikk jeg til konfirmasjonn min.. Da trodde dama som tok mål av meg at jeg skulle vokse masse enda...
Det har ikke skjedd. Så bunaden har vært sydd inn noe sånt som tre ganger tror jeg...
Så 17.mai i fjor ca 17 uker gravid passa den ganske bra... tji hi..
Men, jeg er veldig glad i bunaden min. Mora mi som har gjort alt. Både brodert og montert.. ( ho monterer skjorter for husfliden til vanlig..) Så for meg er den ett kjært eie.. å så er det ett veldig anvendelig plagg!

Magnhild sa...

Jeg får nok solgt bunaden min i helgen, så jeg er klar for å sette i gang jeg snart nå. Tenker å ta en tur nordover til sommeren. Ser frem til dette ja!

Har du hørt noe mer?