fredag 27. april 2007

Brytekamp....som ender godt:)

En liten økt fra oss:) Men det er så irriterende at jeg alltid skal få så stor avstand fra bilde til tekst og til bilde igjen. Jeg skriver det helt tett, men når jeg poster det blir det de store mellomrommene... hmm... hva gjør jeg gale?


Gabriel: Endelig fikk jeg rullet meg over han. Jeg har han nå:)
Isak: Æsj, kommer han igjen... Ja, ja, jeg ser fortsatt lekene som henger over meg..






































Gabriel:Nå har jeg deg.
Isak: Det var nå voldsomt så irriterende han skulle være da. Når jeg leken nå mon tro?



































Mamma: Hva gjør du på Gabriel?
Gabriel: Hæ? Jeg? Gjør ingenting jeg....
Isak tenker:...stakkars meg mamma.

4 kommentarer:

LuckyTone sa...

Åhhh, dette går jo ikke an!!! Jeg bruker jo en hel side på dette. Hvordan får jeg bort mellomrommene????? Det er ikke mellomrom når jeg skriver det...bare når jeg har postet det.... IRRITERENDE!!!!!!

Eva sa...

Så artig bildeserie!!
Det er mange artige episoder som skulle vært foreviget ja!

Unknown sa...

Så flink du er til å ta bilder! Fanget et morsomt øyeblikk

Cecilie sa...

Så morsomme bilder, Tone!
Nydelige gutter du har *smelt*