tirsdag 10. april 2007

Masing uke? hmm husker ikke.

Tenkte vi kunne ha en bablings denne uken også:) Kanskje vi har noe mas og fjas og komme med. Jeg har nå alltid noe:) Husket ikke hvilken uke vi er i nå....

Nå står au pairen og vasker vinduene:) Deilig. Guttene sover og jeg sitter her:)
Etterpå skal jeg ha meg en tur og handle litt pysjamaser til guttene+ litt til.

I morgen er det tid for å komme seg opp på Haukeland igjen. Får håpe datasystemet holder til det er vår tur nå da.

Ellers håper jeg alle har hatt en flott påske!

Forresten må bare si at i går jeg jeg på den enore turen:) Gikk 3 timer på tur. Ikke sånn "loffetur" heller. Kjente det godt i rompe, legger og lår når jeg kom hjem. Deilig...Men har ikke planer om å ta den turen igjen med det første...

Ha en fin uke:
KLEM

10 kommentarer:

Unknown sa...

Flink du til å gå trimtur!

LuckyTone sa...

Virket som om jeg var veldig ivrig på å få fortelle at jeg hadde gått lang tur. Bare se på alle skrivefeilene. Huffameg!

Eva sa...

lange turer er superdeilig!
Skulle ut på joggetur i kveld jeg.. Men, været tilsier data og firkløversjokolade...:-)

Unknown sa...

:D Jeg må innrømme at jeg måtte lese den ene setningen 2-3 ganger;)

Eva sa...

prøver å få bevegd meg litt hver dag. når det ikke blir trilling må en forsøke noe annet..
har ikke blitt så mange joggeturer enda og ikke er de lange heller......:-) en kan jo ikke starte for brått..
når en har vært vant til å trene MASSE er det litt rart å ikke ha tid til det lengre. i og med at jeg ammer er det ikke bare å stikke på trening heller...
så jeg gleder meg litt til høsten og muliheter for å ha en "egen" kveld i uka eller noe sånt.
kanskje det er utsikter for muskler igjen ikke bare skinn og bein..!

Livø sa...

Jeg stemmer virkelig i at det er rart å ikke få trent noe i det hele tatt.... Har jo ikke fått trent noe i svangerskapet heller så alt i alt har jeg vært ganske så inaktiv det siste året! I januar hadde store formeninger om at jeg skulle få trent masse tross småtvillinger og mangel på tid... Nå må jeg nøye meg med å trille tur hver dag, det blir alltid minimum 2 timer bak vogna i høyt tempo. Men, det er liksom ikke nok...
I går ble det 3 timers tur på meg også, helt toppers!

Eva sa...

I dag fikk jeg jogga!

LuckyTone sa...

I dag er det torsdag hmmm. hve skjer da? Det er jo liksom ikke det samme med helg nå lenger:) Ikke det at helgene er kjedelig, men de blir jo ganske like som resten av uken. MEN av og til har jo mannen fri lørdag, da er det deilig!

Var jo på Haukeland i går, de tok ul av mage og bekken. Alt var slik som det skulle.
Gabriel var så snill! Han låg på benken og smilte og pratet til mannen som tok den kalde kremen på magen hans:)
Godt at alt er flott:)

Nå baker jeg boller, får komme meg ned og fortsette, slik at jeg blir ferdig til guttene våkner.
Ha en fin dag, jenter!

Eva sa...

torsdag allerede!
Hvor blir dagene av???
Endelig litt greitt vær igjen og muligheter for uteting..
Nå er mannen ute å graver på leikeplassen. Har ikk fått gjort noe i påska for det har jo vært drittvær...
Gode meldinger for helga. Det skal bli kjekt.
Storebror skal på hotellweekend i geiranger ilag med far, farmor og farfar. Heldiggrisen..

Vel, jeg må vel ned å få gjort noe. Gutta sover.
Må ta på nytt sengetøy.. Det blir liksom en evighet mellom hver gang.. Er så lett å utsette sånt.
Men, idag tidlig reiv jeg av det skittne og putta det i vaskemaskina.. Da her en liksom ikke valg lengre..
Så var det klesbretting..
Men, det kan gjøres foran tven..:-)
skravles jenter..!!!

LuckyTone sa...

Fredag nå...hmmm.
Noen som har noen kjekke planer for helgen? Ingen planer her. Håkon har fri i morgen så vi skal nok kose oss litt, og jobbe litt ute. Guttene får sitte og se på(så lenge de vil det)

Ellers så sitter Isak på gulvet nå!!! Han er så flink at! Så han koser seg med mange leker fremfor seg på gulvet.
Gabriel sitter ikke enda, men han fyker rundt i gåstolen sin! Han er alle veier. Veldig morsomt å se på han, han har full kontroll på svinging og det hele!