onsdag 25. april 2007

Dårlig oppførsel

Jeg har mistet resepten på minipiller så jeg ringte legekontoret for å spørre om de kunne sende en ny til meg. Hun spør om jeg ikke kan komme og hente den. Da spurte jeg om hun hadde mulighet til sende den for jeg bor et stykke unna og har tvillinger. Da sukker hun og sier at det blir dyrere for meg. Ja sier jeg og så sier hun bare hei og skal legge på. Jeg skynder meg og forteller at jeg har fått ny addresse. Da sukker hun en gang til og sier med oppgitt stemme at hun får forandre den da. Jeg spør om det er travelt der. Det var det sa hun. Da svarte jeg bare at det kunne virke sånn. Synes ikke at det er ok oppførsel når en har en slik jobb, uansett hvor travelt en har det på jobb. Jobben hennes består i å ha kundekontakt og da må hun kunne prøve å holde normal folkeskikk i det minste og så får hun heller klage til kolleger.

Ble litt småirritert;) Var i godt humør helt til jeg ringte henne.

3 kommentarer:

LuckyTone sa...

Åhhhhh, det er så irriterende at "slike" ikke kan være litt mer hyggelig. Fryktelig!
Jeg blir alltid så irritert når de oppfører seg slik også, så går jeg å tenker på det og irriterer meg lenger enn nødvendig.Arghhhh!!!!

Livø sa...

Kjempeirriterende å treffe på slike legesekretærer som tror de eier legekontoret de jobber på og som må overføre sin egen lidelse på alle de er i kontakt med i løpet av dagen....
USJ!!!

Eva sa...

grrrrr...
Veldig irriterende ja!