lørdag 28. april 2007

ååå jeg er så usikker!

Kan dere si hva dere mener? Jeg er kjempeusikker. vi har book fotograf i studio her http://www.norill.no/brudepar/brudepar.htm Det er helt greie bilder synes jeg og det vil koste 8000

Nå har det seg slik at jeg har kommet over en fotograf på internett som har kjempefine bilder og som hører til på sunnmøre. Hun var ledig akkurat den dagen vi skal gifte oss fordi noen hadde flyttet sitt bryllup. Hun følger oss hele dagen og om kvelden har de en visning av et utvalg av bildene på storskjerm, men det blir DYYYRT. Vi må jo betale for reise og hotell i tillegg. Jeg har funnet ut at det blir omkring 20000. Jeg snakket litt med moren min og hun ville gjerne at de skulle være med på å betale det slik at det kunne være en bryllupspresang. MEN er det verdt det å betale SÅ mye? Dere kan se på arbeid av henne her: http://www.piafmodeller.com/pm_link.htm Trykk på bryllupsbilder og så trykker dere på et av parene, så kommer det en visning. Det er lagt til musikk også. Hun ville veldig gjerne at våre bilder også skulle legges ut på nettet i en slik visning for å markedsføre seg selv. Hun er ganske ny i gamet visstnok

Hva synes dere. Jeg er veldig usikker, men jeg må jo bestemme meg raskt.

12 kommentarer:

LuckyTone sa...

Det virket jo utrolig kjekt å få bildene sine slik som hun siste gjorde(hun som skulle følge dere hele dagen). Men det er jo det at det koster en del. Jeg ville gjort det jeg hadde mest lyst til:) Dere gifter dere jo bare en gang!!!!!Og det er en fantastisk dag, med mange gode minner.
Vi hadde fotograf med oss hele dagen også. Det var han som tok alle bildene vi har fra bryllupet. Vi hadde oss også en tur opp i studioet, slik at vi fikk tatt noen bilder der også.
Lykke til med valget, Elisabeth!
Gjør det dere har mest lyst til;)
....hjalp dette... "smil"

Unknown sa...

Hva kostet han? Var han flink? Har han en internettside med arbeidet hans?

LuckyTone sa...

Vi brukte kjerstin og steinar, de holder til på Minde. Vet ikke om de har noen internett side.... Men vi var veldig fornøyd med de. De er utrolig koselige!! "nikke"
Husker rett og slett ikke hva det var vi betalte...

LuckyTone sa...

www.fotografenekjerstin og steinar.no

Cecilie sa...

Sett ut fra bildene av de to fotografene du har kommet med er det helt klart den siste som tiltaler meg mest.

Bilder er minner for livet og det betyr jo mye for de fleste av oss så jeg hadde vært villig til å betale litt ekstra for å få det som trigget meg aller mest.
Hvertfall på bryllupsdagen ;)
- og hvis moren din også kunne være med å betale litt så hadde jeg ikke vært i tvil.

Gi tilbakemelding til oss på hva du velger å gjøre, da :)

Lykke til!

Unknown sa...

Nå har svigermor også meldt sin interesse, skjønte det i hvertfall sånn. Jeg bare sa hvor dyrt det var og så sa hun at jeg måtte sette det på ønskelisten:) Så både mine foreldre og kjartan sine foreldre var positive til det tydeligvis - i hvertfall mødrene våre, fedrene bryr vel seg ikke.

I morgen skriver jeg til henne og booker henne. Jippi! Jeg er så glad! En annen ting: jeg hater å bli tatt bilde av:D så lurer på hvordan det blir når hun skal følge meg hele dagen med kameraet. Blir vel sikkert vant med det. Det var visst vanlig å ta sånn mellom 1000 og 1500 bilder. Mannen hennes skal også være med og han skal følge Kjartan og ta noen bilder av han, men det er jo hun som er proffen da:)

Unknown sa...

Hun har aldri vært i Bergen før, men hun skal faktisk på jobboppdrag helgen før i et bryllup her, og da skal hun leite opp fine steder å ta bilder. Da har hun kanskje funnet en fin plass til vi skal i ilden:) Hun ville ta bilder ved noen svaberg eller lignende og hun håpet på skyer og vind for det var da hun fikk de mest effektfulle og fineste bildene. Det blir en slags vinn-vinn situasjon. Jeg håper jo selvfølgelig på sol på dagen vår, men blir det ikke det så blir det bra bilder:D Bare det ikke blir plaskregn!!!

Cecilie sa...

Stilig!
Gratulerer med valget - det blir helt sikkert veldig bra! Vi må få se masse bilder fra dagen din, da!

Når er det du skal gifte deg igjen? 070707?

Unknown sa...

Gifter oss 8. september:) Så litt etter vi har vært på treff på voss er den store dagen. Får vel diskre nevne det for forlovere at vi er borte den helgen (i tilfelle vi får utdrikningslag). Eller virker det frekt? Å ta det som en selvfølge liksom, at en får utdrikningslag.

Cecilie sa...

Nei - det synes jeg ikke er frekt. Det er vel egentlig en liten selvfølge, vil jeg si. Jeg blir hvertfall veldig skuffet hvis ingen ordner det for meg - hvis jeg noen ganger blir gift... he, he.

Jeg ville også sagt i fra *nikker*

LuckyTone sa...

Godt valg, Elisabeth;)
Da får du mange flotte bilder fra den STORE dagen!!! Du kan glede deg!!!:)
Angående utdrikningslag: Det får dere selvsagt!!! Slik er det jo bare"nikke.smil" Veldig viktig at du gir beskjed om at dere er bortreist helgen vi er på Voss. For der MÅ dere være med!
Kos deg med planleggingen!!!!!

Eva sa...

du verden... fikk tårer i øynene av de flotte bildene til sunnmørsdama!!!!
Dette blir en kjempepresang!!