onsdag 18. april 2007

Treff 24-26 august...HVOR??

Tenkte jeg skulle lage en ny post, der vi kan diskutrer og komme frem til hvor vi skal ta treffet vårt:)
Vi må få litt fortgang i dette nå, slik at vi kan glede oss:) SMIL

Her er litt jeg har funnet ut:
Hytten vår var opptatt den helgen i august.:(
MEN har funnet ett annet hus på Voss. Mange soverom, slik at vi alle vår hver vårt.(Det var flere enn 6 soverom.) På hvert soverom er det plass til to reisesenger.
Stor stue, kjøkken og 4 bad(mener jeg).
Dette koster 9000 for en helg.Hva mener dere? Da blir det 1500 pr familie for helgen. Helt greit for meg, det er jo ikke sååå ofte vi skal ha treff sammen;)
Han som leiger ut har reservert dette huset til oss.
Hva sier dere jenter?
Noen som har andre alternativer?

20 kommentarer:

LuckyTone sa...

Her kan dere se huset jeg har funnet:
Gå inn på www.visitvoss.no
Gå inn på innkvartering, sjølvhushald, finn deretter HAUGO utleige litt ned på siden. Så kan dere se på bilder fra utleigehuset. Det ser helt greit ut, med stor plass til hele den gjengen vår:)
Hva sier dere jenter???????
Jeg sier: GO FOR IT!!!! :) SMIL!!

LuckyTone sa...

Jeg vet forresten hvor dette huset ligger, det er bare to minutter med bil til Voss sentrum. Å gå ned tar ca 10 minutter vil jeg tippe. Jeg hadde hybel like ved dette utleigehuset det ene året jeg bodde på Voss.:)

Unknown sa...

*danse danse*

JA!

Magnhild sa...

jeg er KLAR!!

da må vi snakke med en fotograf! For det har jeg sååå lyst til...

1500 kr er jo ikke så mye da. For en helg på tur.

Også det stor fine langbordet da! WOHOOO!!!

LuckyTone sa...

Angående fotograf: Jeg skal snakke med en venninne som bor på Voss. Hun har jobbet i fotobutikk og er inne på dette med fotograf. Skal høre med henne om hvem vi skal kontakte(som er flinkest:))
MEN først må alle være interessert og med:)
KOM IGJEN!!!!
Alle med?:)"nikke"

Eva sa...

Dette høres spennende ut!!!
Jeg har veldig lyst til Voss!
Og 1500 kr må en vel regne med for ei helg uansett hvor en skal bo..
Skal kikke på nett stedet nå.

:-)

Eva sa...

Det så ut som ett veldig koselig sted! Masse plass. Og det kan vel være en fordel..:-)

Vi er med!

LuckyTone sa...

Flott!!!! "hyper"
Da er det bare Livø og Cecilie igjen. Funker det flott på Voss for dere også, eller er det andre forslag?
Dette blir en artig helg!!!!!!
YOHOOOO!!!!
Voss er en sååå flott plass.Skikkelig kos der!

LuckyTone sa...

Da er det bare 4 mnd til vi alle treffes!
Kjempe kjekt!"hoppe-hoppe-hoppe":)
(kunne tenkt meg noen smilefjes her, men får heller skrive hvordan jeg føler meg da;)

Livø sa...

Høres ut som en flott løsning det Tone! Beklager at det har tatt litt tid fra denne kanten, har bare hatt så utrolig lite tid til å være på nettet i det siste....
Som Eva sier, 1500,- må man jo regne for en helg, uansett hvor det er!

Cecilie har flyttet, holder på å flytte litt enda kanskje? Det er ikke sikkert hun har fått sett innom på noen dager.
Sender henne en sms for å tipse om denne diskusjonen jeg.

LuckyTone sa...

Kjekt Livø!!! Dette blir så gøy, jeg gleder meg masse masse til å treffe dere alle!!!!
(det har jo ikke tatt lang tid å få alle til å skrive seg på forslaget jeg kom med da! Synes det har gått fort jeg.)
Utrolig kjekt at vi kunne finne en helg som passet for alle! JIPPI!!! SMIL FRA ØRE TIL ØRE.

Livø sa...

Har sendt sms til Cecilie, de har ikke kommet seg på nett enda. Jeg informerte henne om huset og prisen, slik at hun er informert.
Jeg gleder meg også! ;-)

Cecilie sa...

Der var jeg på nett igjen og vi er helt klart med ;)

Så da sees vi faktisk 24. august, jenter *yohoo*
Dette blir spennende, altså og vi gleder oss til å se dere alle sammen!

Godt jobba, Tone!

LuckyTone sa...

JIPPI!!! Da sender jeg mail til mannen med hus:) om at vi kommer den helgen. Dette blir kjempe kjekt!!!! "hoppe-hoppe!

LuckyTone sa...

Da er hytten/huset bestilt. Har fått det bekreftet og alt:) Nå er det bare til å glede seg jenter og menner og barn!:)

LuckyTone sa...

Hva med fotograf??
Hva tenker dere alle?

LuckyTone sa...

Jeg tenker:)
Det hadde vært kjekt å få en fotograf til å ta bilder, men blir det stress??......."rødme"
Vi klarer jo kanskje å få tatt noen bra bilder av de i løpet av helgen selv også???
Bare tenker høyt.
Jeg går gjerne til fotograf, og finner en passende fotograf om alle vil det.:) "nikke"

Cecilie sa...

Så bra, Tone! Da er det i boks :D

Når det gjelder fotograf så hadde det vært ok for en times tid, synes jeg og at han kommer til oss, hvis det er mulig.
Da kan han fritt gå rundt og ta bilder av barna og så kan vi avslutte med gruppebilder. Det er jo moro å ha et bilde med alle barna og alle foreldrene sammen.

Det blir nok tatt noen hundre bilder ila helgen, tenker jeg ;) og det blir nok mange blinkskudd, men noen proffe bilder hadde ikke gjort noe.

LuckyTone sa...

Jeg skal undersøke med fotografer på voss jeg:)
Det hadde nok vært veldig lurt om fotografen kom til oss ja "nikke"

Unknown sa...

Åå det er så utrolig gøy!! Tenk å treffe 5 andre jenter på nettet som venter tvillinger til samme tid som en selv, og så har alle vært like giret på å holde kontakten både før og etter fødslene. Jeg synes det bare er så utrolig at jeg har funnet en slik gjeng. Det er mange som kan misunne oss det. Skulle bare ønske vi bodde nærmere hverandre alle sammen.