torsdag 19. april 2007

København!

JIPPI!!

Om 12 timer er jeg og min beste venninne snart i København. Skal være der bare oss to frem til mandag kveld. Skal bli så urtolig deilig. Bare kose oss, drikke kaffe, spise god mat, shoppe litt og se på livet. Ingen menn, ingen barn og absolutt ikke noe eksamenspensum. Skal bli så deilig! Men det er jo litt skummelt da. Har ikke vært vekke fra småguttene så lenge før, og det er jo litt rart de første gangene.

Men! Kos dere i helgen! Og jeg skal tenke på dere når jeg sitter på en utekafe og drikker kaffe og ser på livet!

5 kommentarer:

LuckyTone sa...

Åhhhh, så deilig. Blir nok godt å komme seg vekk og få ladet opp batteriene til eksamenslesing. Er jo ikke så lett å få ladet opp batteriene med tvillinger i hus;)
Kos deg masse masse!
Stor god tur klem fra meg.

Eva sa...

Ja, det er noen som har det....! (mumle mumle, litt misunnelig ja....)
Kos deg masse!!!

Livø sa...

Så herlig, Magnhild! Køben er jo en så utrolig trivelig by! Håper virkelig dere koser dere!

LuckyTone sa...

Vel hjemme nå? Var det kjekt?
Sikkert godt å se alle guttene dine igjen.:)

LuckyTone sa...

MAGNHILD!!!! HVOR ER DU???????