fredag 12. januar 2007

Dagen før dagen!

I morgen er det dagen før dagen, og jeg håper vi har det meste under kontroll.... problemet mitt er bare at jeg har ca 0 oversikt og bare må stole på at de jeg har rundt meg sier i fra om det er noe vesentlig jeg har glemt! Må ærlig innrømme at hjernen har redusert sin aktivitet og jeg har måttet innse at jeg ikke klarer å være den kontrollfreaken jeg alltid har vært lengre.... Resultatet er bare ved flere anledninger at ting blir forglemt eller ikke gjort, fordi "alle" stoler på at jeg er den jeg alltid har vært og med oversikt helt ut i fingerspissene. Desverre ikke nå lengre nei.

Vil ønske alle dere som skal ha barnedåp på søndag lykke til og håper dere får en riktig flott dag!
Det viktigste for oss er at barna blir døpt også får sammenkomsten etterpå bli som den blir.... Jeg har hatt store planer om å ordne disse lappene som jeg skrev om i en tidligere tråd... men nå vet jeg ikke om jeg klarer å finne på 26 forskjellige aktiviteter som passer til den enkelte gjest (inkludert oss selv da....) Kanskje det er det som blir nattens aktivitet mens jeg gir nattmat.... den snaue timen pleier å være ganske effektiv, og da kan jeg jo prøve ut om den også kan være litt kreativ?!?

8 kommentarer:

Unknown sa...

Å nei!! Jeg har helt glemt de lappene. Da spørs det om jeg gidder.

Eva sa...

Masse lykke til med barnedåpene i mårga alle sammen!!
Jeg skal også ha selskap.. Har bursdag.. Mannen har lagd kake til meg! Den første han noen gang har bakt...

Nå skal jeg jammen huske å srive de lappene i god tid før barnedåpen..!!

Vel vel. Masse lykke til med mårradagen!!

Cecilie sa...

Lykke til med den store dagen i morgen :)

Håper dere alle får en minnerik og fin dag!

Unknown sa...

Lykke til alle ja! Jeg kom på 1 1/2 time før de stengte at jeg hadde glemt blomster. Heldigvis kom jeg på det i tide! Etterpå skal jeg ut til svigerforeldrene og dekke bordet. Det ble enkelt med bestilte snitter.

Livø sa...

Tusen takk alle sammen!! :-)
Lappene ble skrevet ferdig nå for en liten time siden, bunadskjortene er strøket og dåpskjolene henger her så fine... vi er i bunn og grunn klare for morgendagen!
Når barna har sovnet, skal Erik og jeg reise ut til gården hvor vi skal holde selskapet for å se hvor fint kusinen min har dekket bord mm... fargen ble limegrønn, siden jeg syntes det var så vanskelig å finne en rosa og en blå farge som gikk godt sammen...så det står visst en flott bukett med lys-limegrønne tulipaner der.... Jeg er kjempespent!

Gratulere så masse med dagen i morgen Eva! Nyt det og kos deg! Kjempekos at mannen din har bakt kake til deg da.... det tror jeg nok aldri Erik ville funnet på...

Cecilie sa...

Gratulerer med dagen i morgen, Eva!
Er ikke sikkert jeg får kommet innom her i morgen så jeg sier det nå jeg også.

Kos deg masse og nyt mannens kake. Som Livø sier så tror jeg aldri Morten hadde funnet på det - ei heller tenkt tanken :)

LuckyTone sa...

Lykke til i morgen alle sammen! Nå er guttene sovnet for kvelden og jeg sitter og tenker på om jeg har husket alt til i morgen....tror det:)Kaker, blomster,kjoler, mat+++tror jeg har litt kontroll..;)
Ha en flott dag jenter!
Og Eva; Gratulerer så mye med dagen i morgen!!!

Eva sa...

Eh.. Må si såpass at mannen "måtte" bake kake til meg....
Hadde nok ikke gjort det om jeg ikke hadde sagt han skulle gjøre det!
Men, jeg er superstolt av ham som laga knallgod sjokoladekake..
Oppskrift fra foreldre og barn..