mandag 8. januar 2007

TKF baggene

Herlighet! Her er jo guttene blitt så store at jeg begynner å lure på om jeg snart må ta av baggene og begynne å bruke den andre "delen". Det er jo så smalt og trangt for guttene, i allefall for Gabriel. De er jo blitt så lange at de rekker jo snart fra ende til annen i baggen:)
Hvordan er det hos dere med tfk hardbagger? Har ikke lyst til å ta de av, de er jo så tøffe...men må man så må man:( Husker ikke helt om det gikk an å legge de helt ned når jeg tar av baggene.... hmm. Håper det! Får vel svitsje om 1 liten mnd tenker jeg.

4 kommentarer:

LuckyTone sa...

TKF, ja da...TFK i allefall:) Eg e så surrete for tiden! Stanger i dørkarmer og styrer rundt...

Livø sa...

Jeg håper at baggene varer en stund enda! Synes de er så lune og fine! Men selvfølgelig er det jo avhengig av hvor mye de vokser både i lengde og bredde! ;-)

Baggene kan legges helt sammen slik at de blir flate! Gjorde det da vi skulle reise til foreldrene mine i romjulen for å få bedre plass i bilen.

Magnhild sa...

Jeg har ikke disse bagene da, men mine gutter vokser snart ut av softbagene fra Teutonia som jeg har. Men da legger jeg de i stedet i posene rett i vognen. Går sikkert greit det også, men jeg er litt mer utrygg da. Vil gjerne at vi skal brukebagene en stund til..

Cecilie sa...

Ja, det samme tenkte jeg på her om dagen. Kasper begynner å bli stor gutt og det er ikke så mye å gå på når man også har pose oppi der..
Men jeg håper hvertfall at de holder til de er 6 mnd.
Det er hvertfall ikke ønskelig å bytte allerede når de er 4/5 mnd.