mandag 1. januar 2007

Godt nyttår!!

Godt nyttår!!

Synes jeg var flink i går. Jeg var aleine med alle ungene, bakte kaker, ryddet, vasket, dekket bordet, kledde Kjetil som julebukk, laget pinnekjøttmiddag. Kjartan (samboer) kom hjem rett før gjestene og gikk julebukk med Kjetil. Vi hadde foreldrene mine, bestemor, søsteren min og samboeren hennes på besøk. Jeg har aldri laget pinnekjøttmiddag, men alle synes det var kjempegodt. Maratonløp fra jeg tok av dynen og ut dagen. Fy for et pes, men det var jo koselig
da! Måtte gi flaske og mme til ungene for det gikk kjappere. Ganske behagelig egentlig å gi mme enn å amme. Kommer nok til å gjøre det oftere og oftere fremover.

1 kommentar:

LuckyTone sa...

Så flink du har vært da!!! Høres ut som om du hadde nok å henge fingrene i:) Her gikk det stille og rolig for seg. Vi var alene her, det var skikkelig deilig. Koste oss med rødvin ogprating. Vi låg guttene 22.30. og jeg hoppet i køyen 23.30. Så jeg sov meg inn i det nye året:) Våknet opp av guttene kl. 08.30!!!! Deilig!