mandag 22. januar 2007

Jeg kommer med rapport!

Jeg skal komme med rapport, men tiden strekker ikke helt til. Jeg har en stoooor oppgave som skal skrives frem mot 5. februar, og den startet jeg på i forrige uke. Dette er en oppgave resten av klassen startet på i høst, men da var jeg opptatt med andre ting. Så nå blir jeg litt stresset, men må bare få det gjort. Dessuten så har jeg heller ingen bilder selv. Fikk en venninne/fadder til Fredrik til å ta bilder. hun er kjempeflink, har bra utstyr, og ikke minst så slapp jeg å tenke på det med å ta bilder.

Men dagen var kjempeflott. Vi hadde god tid, hadde snille gutter som sov hele tiden i kirken og pratet hele tiden på festen. Maten kom og gikk som den skulle, hadde folk som hjalp til og alt var helt topp. Men jeg var utrolig sliten etterpå uansett, så hele mandag sov jeg. Det var skikkelig deilig!!

_____________________________

ellers så har nå guttene fått smake grøt. Det var skikkelig godt i starten, men nå er det ikke så moro lengre. Men jeg håper virkelig det blir lettere fremover. De sover litt lengre på natten nå, og det trenger jeg virkelig. Det er en slitsom hverdag jeg har nå med mating om natten, opp kl 0630, få Erik i bhg, reise på skolen og skrive hele dagen, hente Erik før halv fem for så å dra hjem og ta min del av arbeidet med småguttene, og når klokken er åtte og alle guttene i seng, så må jeg gjøre husarbeid og skolearbeid. Sukk... det er slitsomt, men også veldig kjekt!!

Et par bilder. Her får Fredrik grøt for første gang, ikke helt fornøyd, men litt forundret over dette her...

Og her er Oscar som fr grøt. Også ganske fornøyd, men forundret...
Ha en fin uke alle sammen!
kommer som sagt sterkere tilbake med dåpsrapport!!

4 kommentarer:

Livø sa...

Kjære Magnhild!
Jeg må innrømme at jeg blir helt nummen av beundring for at du i det hele tatt klarer å kombinere situasjonene: studier og 3barnsmamma! Det står det utrolig stor respekt av og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri hadde fått det til selv!

Høres ut som dere hadde en flott dag dere også!

Så ut som guttene likte grøten, dog litt skepiske kanskje?!
Morsomme bilder ihvertfall!

Unknown sa...

Jeg er så glad for at jeg ikke har noe oppgaver nå. Veldig glad for at jeg tok permisjon:) Uansett kunne ikke Kjartan ha hatt det. Han må jo være på jobb hele tiden. Misunner deg ikke den oppgaven, men det kommer nok til å gå helt fint:)

Unknown sa...

Så store de har blitt! Nå ser jeg mer forskjell på dem. Skjønne barn!

LuckyTone sa...

Du er dyktig som klarer å studere nå!!!
Smask. Så herlige grøt-gutter:) Spennende med noe nytt i munnen.