tirsdag 9. januar 2007

GRØT:)

I går fikk guttene mine smake på litt grøt:) De smattet i vei og såg ut til å like det godt. De reagerte ikke med magevondt, og godt er det. I dag har de fått grøt to ganger. En skje til lunsj og en skje til kvelds i 19 tiden. De fikk mat i 21 tiden også, men tenkte at det kunne være lurt å innføre grøtmåltidet i 19 tiden siden det er da de skal ha kvelds når de sover leeeenge:)

I dag sovnet de 22. håper de sover til i morgen tidlig!!!#krysser fingrene# Går det bra skal jeg legge de tidligere og tidligere for hver kveld:) Gleder meg til de sover fra 19-20 tiden til 07 tiden om morningen. Det blir fantastisk. MEN klager ikke, for de sover jo alltid hele natten igjennom nå. Det har de gjort i flere uker. Må til og med av og til slå på lyset i 9 tiden om morgenen.

Ellers så går alt flott her i huset. Au pairen er kjempe koselig og flink med både guttene og huset:)

Stor klem til dere alle fra meg.

5 kommentarer:

Eva sa...

Misunner deg den au pairen av og til..
Spesielt når jeg henger opp og bretter klær denne tiden av døgnet..-) (les:23-24 tida..)

Livø sa...

Så flott at det fungerer med grøt for dere også!!!
Her har Birgitte også fått grøt de to siste dagene, men det har nok blitt litt mer enn en skje pr. måltid for henne. Hun ser også ut til å like det, men dog ikke like godt som broren...
Askil spiser nå nesten en halv porsjon grøt og det er helt topp.
Men, det er ikke et likhetstegn mellom grøt og sammenhengende søvn her i huset.... Natt til i går sov de fra kl. 2030-0430, 8 timer og det er jo bra. Natt til i dag har de sovet fra ca 2000-0230, altså 6,5 timer... Vi håper på lengre netter etterhvert, men foreløpig ser det ikke ut til at de kan stå over nattmåltidet!

Livø sa...

Ja, den aupairen kunne jeg godt tenkt meg jeg også.... men, vi har desverre ikke plass til det slik vi bor!

Cecilie sa...

Så fint at grøtintroen har gått så fint! Håper vi er like heldige.

Godt at au pairen svarer til forventningene. Det hadde jammen vært deilig innimellom, ja *drømme*

Unknown sa...

Jeg og vil prøve å legge de litt tidligere og tideligere nå. De tar ikke natten før halv tolv.