tirsdag 23. januar 2007

Sjuke unger...

Gutta mine har fått feber!!
Slappe og varme. Ikke vondt noen steder (tror jeg)
Snakka med legevakta i natt ( enda ei overnervøs mor...)
Dei hadde 39,0 begge to Og forma er akkurat likens hos begge.. (enegga..)
Fikk kjøpt paracet mixtur i morges ( noe som selvfølgelig skulle vært i hus for lengst..)
Og etter en dose pluss ett godt puppemåltid sovna dei begge to.
Natta har vært prega av masse gråt.. stakkars unger..

Vel, da sitter jeg inne idag. Og benytter anledningen til å forberede dåpen.
Lager invitasjoner og bordkort nå.
Så skal jeg lage lapper med oppgaver på.
Her går det med masse blå ark! Leiker meg med skriveren...
Egentlig veldig gøy det her...!

Da håper jeg på snarlig bedring av Konrad og Tønnes...
Ikke no gøy når de små er sjuke..
Kjenner jeg blir oppriktig bekymra.. 

8 kommentarer:

Cecilie sa...

Det er mye sykdom om dagen, dessverre.. Og det er selvfølgelig ikke noe hyggelig når våre kjære små blir pjuske og dårlige.
Håper de blir fort friske!

Vi har også/har hatt syke barn nå. De sliter med hoste og har mista stemmen - fått konstantert virus på stemmebåndet. Men heldigvis så har de ikke hatt feber.
Mor sjøl har fått det samme som barna, men Kasper og jeg er nesten friske mens Gabrielle nådde toppen i går og er litt bedre i dag, heldigvis.

Unknown sa...

Stakkars små! Her er Eskil blitt syk. Forkjølet og hes i stemmen

LuckyTone sa...

Stakkars, det er så dumt når beibier blir syk, ikke lett å vite helt hvor de har vondt og ikke...
Her er vi heldigvis friske og pigge. Har ikke hatt noen form for sykdom i disse sykdomstider. Bank i bordet!!! Ja, ja, mannen hang over doskålen i helgen... Krysser fingrene for at ikke vi andre får det, i allefall ikke gutta!!!

Livø sa...

Ååå, så tøft med feber! Jeg har vært så redd for at mine skulle få feber nå som de har vært så forkjølet. Håper virkelig at begge to har blitt litt bedre og at feberen har gått tilbake.
God bedring kjære deg!

Eva sa...

Gutta har fortsatt litt feber.
Men, dagen har gått greitt. De har sovet masse og spist godt. De har fått paracet mixdur en gang. Er litt skeptisk på sånt, men blir de grinete i natt gir jeg de en dose til..
Nå har jeg lagt de for kvelden, det spørs om de vil sove i senga da.. Har sover i vogna inne i dag.
Håper å få litt sammenhengende søvn i natt., Ett par timer kanskje.. Please.....

LuckyTone sa...

Går det bedre med dem? Håper det!!:)

Eva sa...

Gutta er heldigvis friske igjen nå!
Konrad har vort sjukest..
To dager så var de i fin form igjen begge to!
Så deilig å se den friske farga i kinnene igjen.
Verre med tantejenta mi på 1 1/2 år som er innlagt på sjukehus med lungebet., halsbet., og øreverk!
Ho får intravinøst nå. Siste var at dei måtte ta nye prøver for medesinen virka ikke sånn dei hadde håpt!!
Stakkars jenta!!

LuckyTone sa...

Godt at de er friske!
Stakkars lille tantejente!!! Håper det går bra med henne!