tirsdag 30. januar 2007

vi har vært på kontroll i dag!

Og begge to er godt over 6 kilo begge to, fortsatt veldig like i vekt og 64 cm. De er jo snart 4 mnd og jeg skjønner rett og slett ikke hvor tiden blir av. Begge to har rullet en gang fra rygg til mage og er så nysgjerrig at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre for å tilfredstille dem. De er kjempeflink til å leke selv og herjer med babygym og lekene som henger i lekegrinden. Grøt liker de ikke... Det er litt kjedelig. vi får dem ikke til å skjønne hvordan de skal spise den, alt kommer ut igjen med en gang. Jeg håper virkelig at det går seg til. Begge to har nå vært igjennom en forkjølelse. Det er ikke bare bare å ha en storebror i barnehage, han får alt, og de får alt. Men men, det går jo bra da...

Ellers sitter jeg nå på skolen og gjør siste innsats på oppgaven som skal leveres på mandag. Jeg kommer lite eller ingen vei og skjønner ikke hvor jeg skal hente inspirasjonen fra. Men det må gjøres, orker ikke tanken på å ikke få levert. Så jeg får bare ta meg sammen og gjøre det beste ut av det. Om noen har noen matematiske tanker så send dem min vei!!

Klem herfra!!

3 kommentarer:

Livø sa...

Høres ut som det var en bra kontroll Magnhild! Det ER helt utrolig hvor tiden blir av!
Har ingen gode grøtråd, her har grøten blitt godt imottatt av begge to.... Skjønner godt at det må være frustrerende!
Rulle fra rygg til mage er en stor prestasjon, jeg blir imponert nok engang!

Unknown sa...

Nå var de like igjen!

LuckyTone sa...

Grøt: Gabriel er litt vanskelig å få grøten til å bli i munnen( for en setning:)) Jeg holder skjeen litt lenge inni munnen hans, da smatter han i vei. Jeg tar litt sviskesaft i grøten....Kanskje det hjelper? Mos litt banan i grøten? kanskje?

Så sjønne guttene er.
Lykke til med skoleoppgaven. Stå på, du er flink!