tirsdag 19. juni 2007

Barnerom

Nei, nå har jeg vært flink:D Jeg har stått på og forandret rommet til Kjetil i hele dag. Det er litt sånn jungelinspirert med fakler (lamper) og drager. Rommet hans har jo vært så sterilt siden vi flyttet inn. Bare seng, rullegardin og leker på gulvet. Kjartan jobber jo så mye så da måtte jeg fram med borremaskinen selv. Jeg er ikke så dreven på det;) Og så er det gipsplater overalt så jeg må feste gipsplugger før jeg kan skru fast tingene. De første gipspluggene (til gardinstangen) ble ikke helt vellykket så de må jeg ta og feste skikkelig, men siden det var første gang med sånne plugger, er jeg vel unnskyldt:).
Luuurte på om jeg skulle våge meg på å male et tre på veggen som skal gå fra gulv til tak, men vet ikke helt om jeg tør. Før var jeg litt flink å tegne/male, men de evnene er rustne nå. Kanskje jeg skal spørre en venninne, som er veldig dyktig på sånt. Hvis hun gidder da.

Blir gøy å se om Kjetil blir fornøyd etter barnehagen:D

4 kommentarer:

LuckyTone sa...

Så dyktig du er da, Elisabeth!
Tror ikke jeg hadde satt i gang med borremaskin og det hele... har aldri tatt i en borr før:)"glis"

Hørtes ut som et stilig tema på rommet da"nikke" Ble Kjetil fonøyd???
....det bør han bli, sånn som mammen har styrt på:)He, he:)

Eva sa...

Ikke værst!!
Jeg syns det er kjempegøy med sånn "styring"... Og sto vel for det meste av innredninga av huset.. Godt hjulpet av min far. Ronny var masse på jobb, så han var mest "ryddegutt".
Nå blir det litt for lite tid til sånt.. Skulle gjort noe med rommet til Kristian og laga til rom til Konrad og Tønnes...

Håper junior blir fornøyd da!!!

Unknown sa...

Ja, han ble fornøyd:) Han måtte rope inn en nabogutt, som stod utenfor, for å vise rommet.

Unknown sa...

Og ja, det er litt gøy Eva. Har en litt sånn kry følelse nå for at jeg har hengt opp alt aleine med borremaskin. hehe.