onsdag 13. juni 2007

Bilete...


Her er vi nede ved sjøen. Og guttene er smørblide!
Tønnes til venstre og Konrad til høgre.

Ikke så enkelt å få til bilde av alle tre... Men, dette ble ikke så verst..:-)


!7.mai pynta gutter. Slips må det være.. (klær vi har fått.. tror aldri jeg hadde
komme på å kjøpe slips til de..)

Da var vi klare til å gå i tog. Storebror med vannkopper,
så han satt i bilen til far min.

Pusene! Gjett om de er populære? Konrad klapper pusen.

"Hadde jeg bare fått tak i den halen!": tenker Tønnes..

Enda ett flott sommerbilde av Konrad!
Jeg vil ha mer sol og varme!!!
(idag 13.juni ligger nysnøen langt ned i fjella!!! brrrrr...)

7 kommentarer:

LuckyTone sa...

Åhh, så flotte bilder, Eva!
Hærlige gutter.
To små menner med slips:) Så søte atte!!! De har vokst og blitt store siden forrige bilde jeg såg.
"sol" Det er så deilig med fint vær, får håpe snøen trekker seg tilbake og det kan bli varmt og deilig.
Det er ikke akkurat noen sommervarme her heller... off, i dag regner det litt...:(

Unknown sa...

Så fine bilder, og gutter! De var tøffe der de lå med slips:)
Har forresten kjøpt slike solhatter jeg og. Synes det er så greit at det er klaffer ned på ørene

Cecilie sa...

Flotte bilder, Eva og du har to skjønne små herremenn i slips :)

Ja, det er ikke mye som minner om sommer nå. Her har det nettopp vært skikkelig uvær og det blåsr dritkaldt!
Jeg våknet i natt av skikkelig haglevær og det hadde samlet seg opp en liten snøhaug i det ene hjørnet på terrassen. Måtte til og med skru på varmen igjen - isj og fysj!

LuckyTone sa...

Siden guttene dine er helt like, Eva: Hvordan skiller dere de fra hverandre? Forstår at det er lett for foreldrene å se forskjell, men hvordan kan vi andre se forskjell?:)

Livø sa...

Så fantastiske bilder Eva! Det er så herlig med lukten av sommer!

Skulle gjerne hatt et slips til ASkil jeg.... han har jo slipsnål som han ikke har fått brukt enda...

Unknown sa...

Hehe, Kjartan sa han så lett forskjell på Konrad og Tønnes. Da må vi teste han ut på Voss og se om han er like eplekjekk;)

Eva sa...

Tone: Vi ser "selvfølgelig" stor forskjell....
Men, det går like mye eller mer på væremåte. Tønnes bråker mer... Og lager mer ablegøyer. Konrad er mer beherska og konsentrert..
PÅ utseende så har Tønnes litt mer oppstoppernese.. Litt mer utstående ører.. Også er det ene øyet litt større enn andre..
Masse forskjell.. Må bare huske hvem som er hvem..

Elisabeth: Blir artig å se om han syns det samme når vi møtes....:-)