fredag 8. juni 2007

Åååååååh jeg er så spent!

Om ca 3 timer kommer sensuren på matteeksamen jeg hadde på onsdag. Jeg synes det gikk greit, snakket masse, men rotet også en god del. Så jeg er så redd for karakteren nå. Egentlig må jeg jo lese til neste muntlig som er fredag om en uke, men jeg klarer rett og slett ikke få tankene vekk fra resultatet jeg venter på. *sukk* Har jo også hatt krl-eksamen, og den gikk også veldig bra. Utrolig kjekt dette her. Hadde ikke trodd at jeg skulle klare meg så greit i år altså. Det er ganske så hektisk.

Ellers så nyter jeg solen når jeg kan og guttene når de er våken. Jeg er jo nesten ikke hjemme og det er litt kjedelig. Tok meg en fridag i går og var med alle samme hele tiden. Veldig kjekt og ikke minst veldig nødvendig! Nå er det bare en uke igjen med lesing, så er det sommerferie til august. Skal bli veldig bra!!

Håper alt står bra til med dere alle!!

7 kommentarer:

LuckyTone sa...

Hei Magnhild!!! Så kjekt å "se" deg:)
Flott å høre at det går fint med eksamen og lesingen. Forstår godt at du er spent på resultatet. Det er alltid like nervepirrende det. xxxfingrene for at du får ett resultat du er fornøyd med!
En uke igjen med lesing...lykke til på den siste eksamenen. Etter den må du slappe av og kose deg med mann og gutter, det fortjener du da. Jeg hadde aldri klart å fått lest noen ting jeg...FLINK DU!!!!
Stor klem fra meg.

Unknown sa...

Nå er jeg spent!:) Det er alltid grusomt å sitte og vente slik på en karakter:)

Magnhild sa...

den er enda ikke kommet. De skulle komme så raskt som mulig etter siste kanditat, og hun var ferdig kvart over 12. Nå synes jeg det begynner å ta lang tid. Men så har jo jeg ventet siden onsdag også da...

Magnhild sa...

Jeg fikk C som jeg hadde som det store målet. ER meget fornøyd med det. Men jeg måtte opp på skolen for å få resultatet. Utrolig teit.

Unknown sa...

Gratulerer så mye!!!:)

Eva sa...

Deilig med et resultat du er fornøyd med!! Gratulerer så masse!
Moro å høre fra deg ja!
Kan tenke meg det blir deilig med ferie! Er fortsatt veldig imponert av at du klarer å studere nå! Jeg har nok med å holde orden på papirarbeidet som følger drifta her hjemme...
Så jeg tar av meg hatten og bukker dyypt!!

LuckyTone sa...

GRATULERER SÅ MYE MED C`EN!!! "HOPPE HOPPE HOPPE".... OG "BLOMST" :)