torsdag 7. juni 2007

hei

Ikke mye som skjer her for tiden nei:) Gleder meg så utrolig til vi skal treffes!! Det skal bli så gøy! Blir gøy å se dere i real life og høre dere snakke med dialekt. Når jeg leser det dere skriver så leser jeg på "bergensk", men dere er jo ikke det, i hvert fall ikke alle;)


Det er bare så herlig å bli kalt mamma:D I dag "ba" Leo om hjelp. hehe. Kjetil satt og herjet med han slik at han til slutt begynte å sutre. Og så snur han seg mot meg, sier mamma og ser spørrende på meg. Kjetil fortsetter å herje. Og om igjen sier han "mamma" og ser mot meg. Smelt! Lille Leo:) Hvordan går det med Askil da Livø? Øver han seg mer på søsterens navn?:)

2 kommentarer:

Eva sa...

Gleder meg masse til treffet vårt. Sant nok, klarer ikke helt å sette på plass noen før en vet hvordan de snakker...

Så gøy at gutten har begynt å bruke mamma!!!

Har en liten luring her jeg og.. Han snakker ikke men han plystrer... Også ler han masse både på inn og ut pust... Tønnes kommer til å bli en skikkelig artigkar..

LuckyTone sa...

Gleder meg til mine sier mamma og ber om hjelp:) For det vil de nok gjøre etterhvert, for her er de hverandres klatrestativ:)