torsdag 28. juni 2007

Ferie

Ja - da setter vi snart snuten nordover og reiser til Tromsø.

Flyet går 0920 i morgen og vi er ganske spente. Det er nemlig første flytur med tvillingene og jeg håper det går like greit med de som det har gjort med Fride de gangene vi har vært på tur med henne.

Uff - skrekksenarioet er jo om en av de (eller begge - eller worst case, alle 3!, he, he) slår seg vrang fra vi vi letter til vi lander, Det går sikkert bra - med det er en liten barriere den første gangen.

Og hjelpe meg så mye det er å pakke! Jeg blir helt matt, jeg. Ser jo ut som vi skal flytte - ikke dra på ferie. Riktignok skal vi være borte i 2 uker så det blir jo litt stæsj, men likevel.

Pakking eller ikke - jeg gleder meg veldig til å komme vekk fra hverdagen - få litt avlasnintg, tilbringe litt kvalitetstid med kjæresten min - det blir det beste. Gleder meg.

Ha en god sommer så lenge - og når vi kommer hjem igjen så er det bare en drøy måned til vi skal møtes hele gjengen. DET blir fint det!

Sommerklem fra Jessheim.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så herlig å komme seg vekk!!
Jeg synes det var gale nok med pakking da vi var tre. Er vel totalt kaos når fem skal ha med seg alt.

Ha en god tur! Håper flyturen går fint! :)

LuckyTone sa...

GOD TUR!!! KOS DERE KJEMPE MYE!
klem