mandag 11. juni 2007

BildeRAS fra Jessheim

Her kommer endel bilder fra vår kant!
Det var så mange så jeg valgte den minste størrelsen. men klikker dere på bildene så blir de større, som dere sikkert vet.


Her er vi på sjørøverfest i storesøster sin barnehage!


Sjørøverjenta :)


Gabrielle synes det tar litt lang tid å få maten på bordet ;)


Kasper er trøtt, men sulten så han holder stand.


Ute og triller i det fine været!


Gabrielle i sandkassa sammen med fetter Mikkel :)


Mine nydelige babyer (som strengt talt kanskje ikke er så veldig babyer lenger..).


Treff med Mossegjengen hos oss 18. april! Fra venstre: Birgitte, Askil, Gabrielle og Kasper.


Kaspergutten.


Askil.


Gabrielle.


Birgitte.


Treff med Mossegjengen hos oss 29. mai :) Bakerst: Askil og Birgitte. Fremst: Gabrielle og Kasper.


Gabrielle kulern.


Gutta boys!


Birgitte.


Får alle plass under her, tro?


- vi var på treff hos Livø og co 1. mai, men de bildene finner jeg merkelig nok ikke..

5 kommentarer:

Cecilie sa...

- og det var ganske irriterende å klikke på hvert bilde for å få de større.
Vel vel... Da vet jeg det til neste gang *flau*

Eva sa...

Så masse artige bilder!!!!
Skal komme med bilder jeg og.. men det blir en annen dag! Veldig moro å se hvordan ungene vokser...

Livø sa...

Så morsomme bilder da Cecilie!!
Ikke så rart du ikke finner bildene fra 1. mai, fordi de har jeg...;-) Har vært så sløv at de har jeg ikke fått mailet til deg...

Skal legge de ut her jeg....

LuckyTone sa...

Så flotte bilder! Nydelige alle fem:)
Mange morsomme bilder! Åhh, de er jo sååå hærlige. Gleder meg så enormt til å se alle tvillingene og søsken på Voss!!

Unknown sa...

Herlige unger alle ihop!:)