onsdag 20. juni 2007

Ingen sol på oss

Nå når vannkoppene på Eskil og Leo begynner å forsvinner, er det jammen meg på tide at vi får noe nytt i hus, som spysyke. Kjetil som er rammet nå. Når han er ferdig er det nok de to andre sin tur. Kanskje hvis jeg er riktig heldig så får jeg det også.

Ikke akkurat kos å sitte inne i ukesvis og se ut på finværet. Håper dette betyr at de er ferdig med alt sykdomsdritet før bryllupet.

Over til en annen ting:
Hva skal dere i sommer? Vet ikke om det har vært et innlegg om dette før, eller om det var på DobbelGlede jeg leste det.

7 kommentarer:

LuckyTone sa...

Off, stakkars dere. Får virkelig håpe at dere er ferdig med all sykdom for en goood stund fremover.
Blir en stund til vi får gått på trilletur:)
Får x fingrene for at ikke dere andre får spysyken xxx!


Planer for sommerferien ja... Nei, vi skal være her hjemme og kose oss på terassen, med deilig mat og drikke.:) Vi tar oss også noen turer ut til Askøy til mine foreldre og søsken.
Pluss at vi skal reise til Voss på hytten, for å få litt stueforandring.

Noen lengre ferietur vil vi ikke ta i år...Vi blir hjemme og koser oss her:) Men neste sommer skal vi til varmere støk!!!"nikke"

klem

Cecilie sa...

Så flaks dere har da - stakkars.
Krysser fingre for at det er fort unnagjort xxxx
God bedring.

Sommerferien - vi reiser nordover (Tromsø) neste fredag og da blir vi bort et par uker. Skal blant annet i bryllup og så skal Morten og jeg benytte oss av barnevakt og bare kose oss et par kvelder.

Ellers så håper jeg vi får tatt oss en tur til dyreparken i Kristiansand. Det blir antageligvis i månedsskiftet jul/aug.

Ellers så skal vi være hjemme og ordne med hagen, få bygd garasje ++. Nok å gjøre her hjemme.

Eva sa...

Skikkelig ergelig å få mer sjuke nå da... Blir det liksom ikke nok?

Vi skal nok være hjemme i sommer. Har ca en million ting som skal gjøres iløpet av "ferien".
Målet er å få til ei overnatting i telt ..:-)
Så skal vi til Voss på TVILLINGTREFF!!! (hoppe,danse) Vi gleder oss.

Magnhild sa...

Åh så kjedelig da! Dere har jo hatt mer enn nok sykdom nå. Håper det er over snart nå.

I ferien skal vi observere at noen bygger på huset vårt, og når de er ferdig så må det males, terasse bygges og vi må samtidig få flyttet alle våre ting i nabohuset, og hennes ting inn hit. Så det blir nok flytting. Så det blir ikke noe særlig med ferie her egentlig. Vi skal jo på Voss da, også håper jeg vi kommer oss en liten tur på fjellet også, men vi tar litt som det kommer. Det kommer en del på besøk til oss også, så det blir litt her hjemme ja. Synes det er godt å være hjemme jeg...

Men neste år skal vi på sommerferie til det store utland. Om det blir hus i Frankrike, eller solferie til Spania, eller byferie til USA (drømmen) vet vi ikke enda. Har veldig lyst til å reise vekk i alle fall... I alle fall en tur før det blir skrekkelig dyrt med tre unger!

Unknown sa...

Det er ingenting som er over her! Nå er det hælen min!! Våknet i dag tidlig og hadde vondt i den! ? Og nå halter jeg rundt. Litt av et syn når jeg skal bære ungene opp og ned trappene. Og det gjorde kjempevondt å kjøre Kjetil i barnehagen. Hva som har skjedd aner jeg ikke!!

Og så leste jeg at det er lus på småbarnsavdelingen i barnehagen hans. Nå er dette i et annet bygg som ligger noen hundre meter borte, men vi skal på grillfest der i dag! Lus i hus? Ja, hvorfor ikke

Unknown sa...

Ankelen skulle det stå, ikke hælen

LuckyTone sa...

Off, off, off. Stadig noe nytt med helsen hos dere. Nå må det vel være nok?
Hvordan er det hos dere nå? Lus? Vannkopper? Spying? Hælen?.... Håper dere ikke fikk lus i hus...det er sikkert kjipt...Vaske og fryse både det ene og andre... Slikt vil jeg aldri ha...men det kommer nok en "vakker" dag...