lørdag 2. juni 2007

Sommer!

Nyter vi fineværet for tida?????
Så lite action her, så jeg regner med at alle er opptatt med utesysler.
Det er jo så herlig å kunne være ute etter ungene har lagt seg. Grave litt i jorda og stelle med hagevekstene.Da koser jeg meg. Fikk lurt Ronny til å hjelpe meg med en ugraskant nå i kveld..
Jeg klarte ikke å stelle den i fjor, så nå har det blitt skikkelig ille... Men, snille mannen min bruker lørdagskvelden til å få det bort!! (smile)

Det ser ut til at Konrad og Tønnes liker seg ute. Masse ute i vogna og på verandaen.
Idag har de fått sitte på leketraktoren til storebror. Gjett om det var noen som glisa bredt når vi rulla den bortover:-)

Da får jeg vel tusle ned til den nydusja mannen min og fore han på litt pommes frites...(rødme) gidder ikke lage mat i kveld..

Kos dere i solskinnet alle sammen!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Her er vi nettopp ferdig å spise. Sein i dag! Hadde lasagne og hvitløksbaguetter.
Her har eldstemann vannkopper fremdeles, men småttisene har ikke fått det ennå. Litt synd at de sikkert får det nå når det er sol og fint vær. Jaja, sånn er det bare.

Tone: Det har ikke passet med tur. Det er hele tiden noe, og nå har jo Kjetil vannkopper også. Får se om det kanskje kunne klaffet nå til uken? Hvis ikke dette vannkoppestyret forsetter framover da.

Livø sa...

Her er det travle dager stort sett hele tiden... merker godt at det ble mye mindre tid når jeg begynte å jobbe igjen... Ja, dagene på jobb er hektiske og jeg synes jeg må ta igjen tiden med A og B når jeg kommer hjem...
Også er det ingen hemmelighet at vi har vært litt satt ut etter Askil sin kontroll på Riksen. Det går bra nå, men det sitter der i bakhodet hele tiden!

Nå ser det virkelig ut som sommer været har kommet!

Cecilie sa...

Dere er heldige som har en hage dere kan ordne i.
Her har byggefolka enda ikke planert hagen vår og jeg holder på å bli gaaaal *argh*
Jeg vil ha gress, blomster og trær i hagen min - ikke jord, stein og ugress..

Her har vi et barn hjemme i dag. Vi kjørte storesøster og Kasper til mine foreldre i går og det var deilig å ha litt "fri". Jeg skal dra å hente de om en times tid så da blir det fullt hus igjen :)
Jeg sov til klokka 10 i dag og det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde. Hvertfall ikke siden tvilingene kom til verden.

Deilig med sol - håper virikelig sommeren har kommet nå. Den kommer like brått på hvert år, synes jeg. Forleden dag var det regn og 8 grader og i går sol og over 20. Merkelig greier.
Håper godværet varer!

Ha en strålende søndag, jenter!

LuckyTone sa...

Livet er deilig nå:)
Sommer og sol!!! Vi er ute på terrassen hele dagen og spiser vafler (jada, guttene har fått vafler i hånden i dag; DET VAR DEILIG!:)), griller og storkoser oss!!
Ny deilig dag venter oss i morgen. JIPPI!

I dag skjedde det noe:
Isak krabbet rundt på gulvet i stuen plutselig ser vi han holder seg i en hylle og klatrer opp på knærne.... og han stopper ikke der!!!! Han fortsatte opp til han stod!!! Jeg klappet og skrøt og han var meget stolt:) Lille gutten min:)Så ble han litt ivrig og skulle holde seg med en hånd.... da var det ned på rompen og prøve igjen:)
Nei, nå skal vi kose oss i kveldssolen med en drink:)

Kos dere jenter. Vi ses om litt over to mnd:!!!!!!!!!YOHOO

Elisabeth: Det er bare til å gi en lyd om det kan passe en dag. Kjedelig med vannkopper akkurat nå da... Vi vil ikke ha det i hus nå når det er så fint vær;)

Eva sa...

Cecilie: misunner deg ikke anleggsplassen din.. Vi holder hele tiden på med noe "anlegg" i hagen. Mannen kjører gravemaskin:-)
Nå driver vi å lager lekeplass... Går litt treigt, men i går fikk han på plass en steinmur mot plena. Men, det er veldig deilig å konsentrere seg om vedlikeholdet i hagen. Det er så kos!!

Gutta er endelig friske av vannkoppene sine. Konrad har fått litt hoste... Sikkert fordi vi har vært ute i vinden..
Idag fikk jeg med meg mora mi på kjøpesenter.. Måtte handle sommerklær til gutta. Kom litt brått på denne varmen, så her har vi ikke annet enn langarma og tjukke bukser..

Vel, da får vel jeg gjøre det som var plana....: regninger som skulle vært betalt... hmmmm, kjedelig ja!

Snakkes i solen!;-D