torsdag 14. juni 2007

Litt forskjellig

Må bare skrive litt jeg:)

Guttene: De er aktive som bare det. Kryper rundt på gulvet, setter seg opp, babler, sutrer, ler, reiser seg opp etter ting.
I morgen skal jeg forresten opp på haukeland for ny sjekk på Gabriel....

Svigermor ringte i går og sa at hun og svigerfar hadde en lur ide:) De ville passe guttene hos oss i 1 uke så kunne jeg og Håkon dra til syden!!!!!!!!!!!!!!!!!( i oktober, november)
Først tenkte jeg jippi!FRI!!!!! Så tenkte jeg: skal jeg være borte fra guttene så lenge? Så tenkte jeg: Må gripe sjansen...tror jeg:) HJELP:)
Hadde dere tatt i mot tilbudet og reist??? Det er jo mye bedre at de skal bo hos oss, slik at guttene er i kjente omgivelser...

I går var jeg i Åsane og handlet litt klær. Da skal nå disse gamle damene se på guttene og prate med meg. Det er litt kjipt av og til. I allefall når de begynner å snakke om herpesen sin!!!!!!!! Helt sant! Hun stod og sa at hun hadde vært hos legen og på apoteket og kjøpt salver, men det funket ikke. Og at det nesten var vekke men brøt ut igjen...off.. Jeg synes det var litt morsomt, så ett lite øyeblikk måtte jeg skjule smilet mitt bak ostehornet:)"glis"
Alt vi må høre på:)

Nei, nå må jeg drikke teen og spise browniesen min:):)

Kjempe klem fra meg til dere alle!!!!

6 kommentarer:

Unknown sa...

JAAAA!!! Takk ja!! Herlighet, det der må dere ikke la gå fra dere! De vil ha det så godt hjemme, sammen med besteforeldrene. Den turen vil dere ha kjempegodt av.

Det er noen ganger skikkelig plagsomt når folk skal ta kontakt hele tiden. Og så stå og snakke om herpes med et villt fremmed menneske? :D
Jeg pleier å la være å se på folk hvis jeg merker de skal til å ta kontakt. Later som om jeg ikke ser dem.
Det er koselig av og til, men det kan bli ganske så slitsomt.

Cecilie sa...

Så snille svigerforeldre du har. Jeg hadde besvimt hadde mine svigerforeldre tilbudt seg det samme.

Jeg hadde takket ja til litt fri og dratt avgårde! Og siden guttene også er blitt så store hadde jeg ikke vært i tvil! Nei - bestill billetter med en gang ;)

Så flinke gutter du har! Det er så morsomt nå som de er så aktive og mobile.

Ja, hva man må høre. Gjenganger når noen stopper meg er at de alltid har ønsket seg tvillinger selv og at alle selvfølgelig kjenner noen med tvillinger som er sånn og sånn og at foreldrene gjorde/gjør sånn og sånn. Hjelpes.
Det blir litt mye informasjon enkelte ganger som jeg fint hadde klart meg uten.

Lykke til med Gabriel i morgen!

Unknown sa...

Jeg er helt imponert over at de setter seg opp og reiser seg!!

Lykke til i morgen!!

Eva sa...

Jeg hadde nok syntes det hadde vært litt vel skummelt å reise fra mine små......... Ja, jeg er den hønemora...(ha ha)
Men, tanken var ikke dum! Så får dere to litt kvalitetstid! Det kommer nok godt med, i disse tider..

Alle skal jo ta kontakt! Var å handla klær her om dagen jeg og. Måtte til slutt bryte gjennom å si at nå skal jeg finne klær!!
Kjentfolk er jo koselig, men alle de andre som kommentere at gutta er like. Det kan jeg klare meg uten. Så jeg drar helst aleine når jeg skal noe..... Da blir det litt mer effektivt..:-)

Lykke til på Haukeland!

Unknown sa...

Ja, dine er virkelig like Eva:) Ser ikke forskjellen jeg. Blir spennende å se i real life.

LuckyTone sa...

Vi har ikke bestemt oss om vi skal reise eller ei... Har veeeldig lyst. Men er redd for å fly... nå som jeg har barn...
Håkon sier at vi skal. Jeg holder igjen. Det hadde jo vært utrolig deilig med litt avslapping på stranden, og middag og drinker om kvelden. Sukk.... men tror ikke jeg tørr å fly.... Snufs.